Gå til innhold

Ei nydelig lita jente...

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hele tiden tilhørt Desemberklubben jeg, med en termin 25 Desember var jo det helt naturlig.

Men kl 05.15 ca. Fredag 24 november, gikk vannet mitt og riene satt igang. nesten 10 timer senere lå jeg med ei lita skjønn tulle i armene mine.

Masse mørkt hår og store undrende øyne...

Fødselen gikk greit. hadde plutselig mwllom 8 og 9 cm, så anestesi legen nekta å sette epidural som jeg ville. Så gikke gjennom min 1. fødsel uten smertestillende. (Fikk en stikkpille med noe paralgingreier tidlig på morgenen, men det slapp taket lenge før pressriene dukket opp)

Men dere burde glede dere masse til den opplevelsen, det var helt fantastisk tross smertene...

God jul til dere alle.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7310480-ei-nydelig-lita-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jo mange takk...

Hu var 2650g.

49cm lang

31 rundt hodet.

Vi gikk utifra at hun var 4 uker for tidlig født, men hun blei uka til 37-38 av barnelegen. Så da har ul-termin vært litt feil...

Min egen termin passa bedre da (16 Des) selv om den ikke stemte helt den heller..

Ja det kom ganske kasta over oss da, hadde jo ikke venta det før om 4 uker... He he.

Så jeg tror ikke jeg hadde noen "tegn" på forhånd...

Hadde veldig vondt i ryggen kvelden før, og på natta da jeg var på do 1. gang, så endte jeg opp på sofaen med veldig rart vondt i magen. Så det var kanskje mine tegn.

For vannet gikk jo ikke før kvart over 5, og det var så lite at jeg trodde det bare kom litt extra da jeg var på do. Gikk å la meg igjen og da jeg skulle snu meg i senga "fossa" det ut...

Da var jeg ikke i tvil lenger...

Veldig deilig å være ferdig å tenke tilbake på det. Gled dere.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...