Gå til innhold

UL unnagjort!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var også på Ul i dag etter 9 dager på Puregon. Alt så kjempefint ut. Jeg måtte stikke i dag og i morgen, el-sprøyte på søndag. Så er det uttak tirsdag og innsetting torsdag!!

Åååå, det er så spennende!!!!!!!

Håper alt fortsetter å gå like bra som det har gjort hittil.....:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7310475-ul-unnagjort/#findComment-7310633
Del på andre sider

Så bra Sunniva! Snart er du ruger igjen :)

Denne gangen har jeg tro på at det går bra! :) Du skal jo komme like etter meg :)

Jeg var på den ordinære 8 ukers ultralyden på Ullevål på onsdag. Småttisan har vokst masse. Var 14 og 16 mm :)

Nesten så jeg angrer litt på at jeg dro. Formen begynte jo å bli bra, men etter onsdag har jeg bare liggi på sofaen og nesten ikke fått i meg mat :( Pressa nok kroppen for mye. Sto jo opp grytidlig og reise 2 timer med tog er ikke den beste starten på dagen. Men begynner heldigvis til å komme til hektene igjen nå.

Håper virkelig du slipper denne kvalmen!!! Jeg hadde jo gleda meg såå til juleforberedelser. Nå tenker jeg bare på hvordan jeg i det hele tatt skal klare å handle julegaver. Får vel sende sambo.

Nå hørtes jeg skikkelig klagende ut her... sorry. Er kjempeglad for at dette ser ut til å gå bra. Men denne elendige formen setter liksom demper på alt.

Vet at jeg kommer til å sette enda mer pris på de 2 i magen når denne perioden er over og magen begynner å synes : )

Lykke til på uttak og innsetting Sunniva! Blir spennende dette!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7310475-ul-unnagjort/#findComment-7318098
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...