Gå til innhold

Andre som er litt asosial på slutten..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle eigentlig på venninde julebord i morra kveld, men orka rett og slett ikkje kjøyre dei to og ein halv timane det tar og komme seg inn atte til sogndal.. når eg eigentlig ikkje skal inn atte før mandag.. Får litt dårlig samvittighet, men orka rett og slett ikkje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vel en del asosial, men vært det lenge... ikke fordi jeg vil, dog, mer fordi det ikke er så mange å være sosiale med...

Utvider stadig mitt nettverk som innflytter, men fortsatt kjenner jeg ikke altfor mange...

Skrevet

veit korleis det føles! er alltid vanskelig å finne nye folk å vere med når ein flytta til nye plassa syns eg, men det komme seg jo som regel etter kvert:)

kor du har flytta til?

Skrevet

Bor ca 1 mil fra Lillestrøm.

Var lettere å bli kjent med folk da man studerte, ikke like lett nå lengre nei :) Hører de sier det er lettere når man får barn, så vi får se ;)

Hjelper heller ikke på når de to venninnene jeg hadde fra før, omtrent ikke har tid til meg.. ene er kjempeopptatt med barn eller oppussing hele tida, mens andre ikke har tid lengre etter hun ble singel. Vanligvis svikter venna når de får kjæreste, men med hun her ble det motsatt. Etter hun ble singel, er hun stadig på byen med sine single venninner. Greit nok at jeg er gravid og har bekkenløsning.. men hun kunne jo spurt meg iallfall én gang om jeg vil bli med dem....

Skrevet

studera eg, er greit å få kontakt med folka i klassen, men ikkje alltid like lett å holde på kontakten når vi ikkje er på skulen..

Kanskje det blir lettare å oppretthalde kontakten med venninda di som har barn når din har komt til verda og? Sjølv om eg ikkje synst at det å ha barn eller drive med oppussing er god nok grunn til å kutte ut venninder!

Sliter litt med å finne nye å vere med på heimplassen min eg, har venninder, men dei er spred over heile landet og har nok ikkje tenkt å komme tilbake hit med det samme.. håpa som du seier at det blir lettare når babyen komme:)

Skrevet

Ja, når babyen kommer i januar har de også flytta inn i nye huset.. så da har nok hun bedre tid også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...