tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 etter nesten 12uker med samsoving fikk vi henne plutselig til å sove i vugga ) deilig å kunne breie seg skikkelig ut, men litt rart å ikke ha henne rett atmed meg:P
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Sliter med det samme, hvordan fikk dere det til? Gjorde dere noe spesielt denne gangen? Evt andre som har noen tips?
langevipper Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har også blitt reddet av vugga:-) Oda har vært småsyk lenge og nekter å sove i sengen, utrolig deilig var det da jeg et siste nesten desperat forsøk prøvde vuggen igjen...og det gikk. Sov 6 timer i natt...men hun sovnet ikke før 4:30. Nå liker hun visst å bli vugget i søvn, og det er herlig for hun sover lengre der enn i sengen sin fortiden. Nå er klokken 1 og min samboer prøver å få henne til å sove i sengen sin, men tror nok det blir vuggen i natt også ja:-) ps. Jeg har hatt enden av tørkestativet over vuggen, merkelig nok syns hun det er moro å se på sokker som henger til tørk. (flytter stativet når hun er sovnet selvfølgelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå