Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 å ikke vite kjønnet på barnet? Merker at folk ser litt rart på meg når jeg forteller at jeg ønsker å oppdage dette selv etter fødselen... Filifjonka
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Valgte å ikke vite sist, men siden sambo da ville skal vi vite denne gang. MEN, tar det uansett med en "klype salt", en kan ikke stole 100% på UL uansett, når det gjelder kjønn. Fikk også mange rare blikk og kommentarer når vi sa vi ikke visste sist. (hadde bare en magefølese og mageform å gå utifra.)
chill+enda en til Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Vi har valgt å ikke vite det. Og har fått litt kommentarer på dét. "Hvordan i alle dager skal vi klare å forberede oss til babyen kommer da?" Og litt snurte tanter osv som syns vi er kjipe som ikke vil vite. Veldig lite hyggelig igrunn.. Men jeg er strålende fornøyd siden vi blir velsignet med å få et BARN sammen, og for å være helt ærlig, så bryr jeg meg svært lite om hvilket kjønn det blir.
Frustrert frue;) Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Vi valgte også å ikke vite. Mannen var i tvil en stund, hvis han hadde insistert (pga lettere å forstå at han skal bli far etc) så hadde det vært ok å vite det. Så valget var hans faktisk, men (heldigvis hihi) så ville han beholde spenningen han også
Xenaen Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Hm, det va nå rart. Her synes jeg mer det er andre veien, at folk synes det er rart når jeg vil vite kjønnet før! Dvs, jeg vil egentlig ikke vite, men samboer synes det der er så arti, så jeg har gitt meg! Med min første valgte jeg å la være å vite, men jeg var helt sikker på at det var en gutt likevel - og gutt var det. Med nr to var jeg overbevist at det var en jente, og på UL viste det seg nettopp det! Denne gangen har jeg guttefølelse, og kanskje på tirsdag får jeg vite;) Blir gøy!
*mamman til tw og bi* Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 vi vville ikke vite kjønnet på forje og vil heller ikke vite det nå..magefølelsen sier deg mye
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Jeg skulle ØNSKE jeg ikke var så sinnsykt nysgjerrig men jeg kjenner meg selv - 8.januar vil vi nok vite det -IGJEN - hvis de kan se det... Men av og til skulle jeg ønske jeg var av typen som klarte å leve i spenning til etter fødsel - tenk for en utrolig flott opplevelse det må være å få vite hva det blir når man er ferdig!!!!!!
~mommi~ Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 vi vet det ikke. skal på ul, før jul, men tror ikke vi vil vite det da heller.... visste ikke forrige gang heller... får ogsåmange rare blikk og jeg er så lei av at folk sier : å er det jenta siden vi har en gutt fra før, spiller ingen rolle for oss hva det blir.....
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Må bare si meg enig med Mirakel nr to*26 februar*: jeg er også DRITTLEI av å høre: det hadde vel vært moro med jente denne gangen... BLÆÆÆ driter i hva jeg får jeg - blir veldig glad om jeg får en gutt til og like glad om det blir en jente!! (Ja for det var det du mente ikke sant?? haha)
chill+enda en til Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Samme som det er her da Min kjære har to jenter fra før av, og her forventes det omtrent at vi får gutt. "Alle" kan jo se på ul-bildene våre at det er gutt på vei, de ser det faktisk på profilen.. oh yeah... "Håper XXXXX får gutt nå da"...
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. desember 2006 #11 Skrevet 1. desember 2006 Det er jo litt irriterende ikke sant?? Tror ikke folk tenker så mye over det men det begynner å bli kjedelig å høre..Du blir jo like happy om du får en jente!!!
chill+enda en til Skrevet 1. desember 2006 #12 Skrevet 1. desember 2006 Ja, jeg er evig takknemlig for at vi i det hele tatt får barn sammen jeg! Hadde exu i våres, og det var mildt sagt en forferdelig opplevelse. Min kjære reagerer også når folk sier det til han, så tror nok det er samme for han også gitt Men tror folk bare sier sånt, uten helt å tenke seg om ja.
*Mi tesorito* Skrevet 2. desember 2006 #13 Skrevet 2. desember 2006 Jeg hadde ikke lyst til å vite kjønnet, og samboer ble helt enig når jeg forklarte hvorfor, så da ble det visst sånn:) Jeg har hele tiden hatt en magefølelse på gutt og den blir stadig sterkere! Nå har jeg ca 97% magefølelse på gutt. Det er den sterkeste magefølelsen jeg noensinne har hatt, men det kan jo hende h*n har lurt meg grundig:) For meg spiller det ingen rolle om det blir gutt eller jente! Og de aller fleste sier bare "det er bra!" eller "det var det svaret jeg håpet på" når jeg sier at vi ikke vil vite eller at kjønn ikke spiller noen rolle. Det er igrunn bare sambos familie som synes det er dumt, pga de vil kjøpe ting, men HALLOO hvis de klør sånn i fingrene etter babyshopping - Hva tror de JEG gjør da!! Blir helt dårlig av å se alle de fine jente-/gutteklærne i butikkene! Kan jeg klare å holde ut har da virkelig ikke de no å klage på!! Eneste som irriterer meg litt.. Akkurat som jeg ikke er spent nok eller no.. Vil gjerne fortsette å være spent i tre mnd til, ikke noe feil ved det? Unnskyld, ble visst litt langt det her... :-/
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 2. desember 2006 #14 Skrevet 2. desember 2006 Nei, ikke bry dere om hva folk mener!!! Jeg vet at noen ønsker å få vite kjønnet for å få mer en følelse av hvem det er inni der, men ellers så skjønner jeg ikke hvordan det å vite om det er gutt eller jente skal forberede deg mer? Fordi at da kan du handle alt i rosa eller blått?? Jeg kommer til å handle det meste nøytralt; for det første fordi vi ikke vet hva det er. Og hvis vi bestemmer oss for å få vite det eller jordmor 'glipper' så kan de og ta feil. for det andre har vi tenkt å få flere barn og da ønsker jeg å bruke vogn,seng osv til denne og. Da er det greit at det er nøytralt i tilfelle vi får en av hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå