Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Har en gutt på fem måneder. Han vil stort sett bæres hele tiden, har alltid vært sånn fra han hadde kollikk tror jeg. Han kan ligge noen minutter, kanskje opp mot ti minutter om gangen. Han protesterer ofte høyt hvis jeg legger han ned eller går i et annet rom. Er det vanlig at babyer på fem måneder ikke liker å ligge for seg selv? Bare litt usikker på om han er blitt "godt vant" med bæringen. Han veier nå over åtte kilo...
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Begge mine ahr vært ganske "utålmodige" sånn, ja. Min er også 5 måneder nå. Han ligger av og til og leker for seg selv, men liker ikke at jeg går ut av rommet. Han vil helst se meg rundt seg med jevne mellomrom. Den absolutte rekorden i å ligge alene og leke satte han forrige uke, da han lå over en halv time. Da spilte jeg musikk ganske høyt (Marie Fredrikssons beste falt virkelig i smak!), mens jeg vasket og gjorde annet husarbeid. Ofte vil han imidlertid ikke være alene i det hele tatt, men vil ha meg ned på matta. I dag har han f.eks. nesten ikke lekt alene i det hele tatt. Jeg tror det har stor betydning hva de er blitt vant til. Det sier seg jo selv at de som har mange unger ikke kan gi så mye oppmerksomhet til en, som vi gjør!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Dattern min ligger mye for seg selv på teppe med babygymmen. Vil helst ligge på teppe enn å sitte på fanget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå