Gå til innhold

Tror dere ikk den jæææævla krybbedødforeningen...........

Anbefalte innlegg

ringte meg akkurat nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 dager før termin!!!!

De er så jævla utspekulerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå...............

Nå ble jeg kvalm...

De har ringt flere ganger i løpet av dette svangerskapet og jeg har sagt at selv om jeg ga i fjor så gjør jeg ikke det i år... pleier nemlig å bytte på litt (har jo ikke råd til å gi til alle)

Men de ringer og ringer og ringer.....

Unnskyld alle stygge uttrykk... måtte bare;))))

Fortsetter under...

Trodde vi var heldig å skulle slippe unna vi også. Men nå har de jaggu begynt å ringe samboern. Vi har blitt lurt fra penger fra folk før,så vi sa plent nei. Selv tar jeg ikke telefonen hvis det står ukjent.

Grrrr.....Blir så provosert av de der. Ingen tvil i verden om at de driver utspekulert. Da jeg fikk førstemann, ringte de dagen etter at vi var kommet hjem fra sykehuset. Snakket med flere om opplevde det samme. Jeg støtter IKKE sånne metoder, så det blir ikke en krone fra oss i år!!!

ja de ringte meg også.. og maste om støtte.. jeg sier alltid jeg kan godt kjøpe kalenderen, men det får holde med det..

sist presterte damen og si at nå hadde de nesten løst det da.. så de trengte bare litt ekstra.. he he..

jeg liker ikke telefon selgere generelt... noen blir bent frem sure når man sier nei..

jeg har faktsik skjelt ut en også.. er ikke sikker på hva han ringte fra, men jeg hadde blitt oppringt av samme firma ca 10 ganger på en mnd.. og sagt nei hver gang.. da fikk han så øra flagret og lovet dyrt og hellig at jeg skulle slettes

Annonse

Vi ble oppringt rett etter vi fikk gutten vår for 5 år siden. Nå venter jeg bare på at de skal ringe rett etter jeg har født denne gangen også. Jeg hater de!!! Det er ikke akkurat så kult å bli oppringt av de når man går gravid eller nettopp har født.

Vedder på at jeg snart har de på tråden igjen...

De ringte på jobb mobilen til samboeren i forigårs. Hørte at han skjelte dem skikkelig ut, og han er vanligvis en rolig og beskjeden kar. Lurer egentlig på hvor de tar navnene fra. Denne gangen har jeg ikke registrert meg noen plasser.Men var faktisk på sykehuset på kontroll pga rier kvelden før.Syntes det var litt rart.

Vil bare tipse om at det går an å reservere seg mot telefonsalg. Gå inn på Brønnøysundregisteret (http://www.brreg.no/) og skriv inn telefonnummeret ditt. Tar maks to minutter.

Hvis det ringer noen telefonselgere etter at man har registrert seg, er det bare å informere selgeren om at man er registrert. Da trekker de seg veldig raskt! Jeg har ihvertfall fått masse unnskyldninger og beklagelser når jeg har sagt i fra om dette.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...