Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Huff. Våknet i gård kveld at jeg hadde et par skikkelig vonde kynnere. Var en tur på do, og tenkte det ville gi seg, men den gang ei... Det var ganske ubehagelig. Mens kramper i mage og korsrygg. Lå i halvannen time og telte minutter. Regelmessig med 4 min mellom hver. Ble litt bekymret da ja. Måtte bare ringe føden. (og da vil de jo selvfølgelig ha meg inn på kontroll.) Fikk da kontatert at det var mere rielignede sammentrekninger jeg hadde, men det hadde ingen invirkning på livmorhalsen. Måtte overnatte på sykehuset for overvåkning. flikk litt medisiner og klarte og sove noen timer. Da jeg våknet i morges var det over, men jeg må nok ta det med ro en stund fremover. Har jo ikke lyst til at babyen skal komme riktig enda. Er jo enda 7,5 uke igjen.
Abracadabra Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Huff, kjedelig det der! Håper du slipper det på noen uker...! Bra du fikk komme på kontroll da i hvert fall. Jeg har litt "motsatt" problem - er jo ved termin, og vil gjerne at mine onde kynnere skal utvikle seg videre, men det bare skjer ikke. Heldigvis har det vært rimelig rolig i dag, så jeg har fått slappet litt av! Men mandag og onsdag var helt fryktelige, samt i går kveld...grøss. Så vet hvor slitsomt det der kan være ja! Er du i perm da eller fikk du sykmelding? Håper du får tatt det med ro og at alt går bra. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå