Gå til innhold

Har dere også mye murringer nå? Er det et tegn?

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene hatt murringer som sterke menssmerter?? Skjer det noe snart da?

Har termin19 des så noe må jo skje om ikke så lenge, men det hadde ikke gjort noe om han kom litt før.. Ikke sett snurten av noe slimpropp her, men det er det ikke alle som gjør..

Håper på en overaskelse snart! :)

Fortsetter under...

Her troor jeg at kjenner en svak svak mens-murring i dette øyeblikk. Men jeg sitter å virkelig kjenner etter dah ;) Ikke noe sterke greier.. Ei venninne av meg hadde moderat mens-murring konstant i 5-6 timer - så gikk vannet, og jenta var ute 4 timer seinere. :) Men andre går i flere uker, til og med måneder med disse mens-murringene.. så ikke vet jeg.. tror det er et tegn på modning hvertfall. men det trenger nok ikke bety at fødselen er rett rundt hjørne.. dessverre.. :( æsj.. håper det skjer noe snart.. termin om 4 dager..

Har hatt disse murringene i 6 uker nå. Termin om 2 dager. Så tror nok det er veldig forskjellig. Hos noen kan det jo være at det er noe på gang, hos meg har det nok bare vært laaang modning. Men nå bør den modningen ha gjort noe, er jo ikke lenge igjen nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...