Gå til innhold

Babysvømming i Oslo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gikk dere på kurs? Hvor mye kostet det og hvor mange ganger varte kurset? Vi har lyst til å begynne etter jul.. Da er hun nesten 5 mnd gammel.. Hva synes du om alderen? Og kan det være et problem at hun ikke liker å bade hjemme?? Mange spørsmål.. Svar på de du vil..

: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettop begynnt på bøler bad, har kun vært der en gang. Veldig deilig og varmt vann!! Kurset er 1 gang i uka 10 ganger. tror alderen hennes er fin jeg, min er bare 3mnd....Han elsker å bade, så om det er et problem at hun ikke liker det vet jeg ikke! Kan jo godt hende hun liker det likevel, men det er vel bare en måte å finne ut det på....

Skrevet

Vi går på olimwswim (gå inn på olimswim.no) og er på vårt 3. kurs der nå. vi betaler 8-900 pr kurs, som varer 8-9 ganger.

Dette er på oslo trimsenter, rett bak tinghuset i sentrum. Alderen er fin å begynne på den, ikke for sent enda (vi begynte ved 10 uker).

Det er stor forskjell på å bade hjemme og babysvømming.. men du kan jo høre med de som har kurset om hva slags erfaringer de har med det..

Snuppa storkoser seg mer og mer på babysvømminga, og vi hopper på et nytt kurs etter jul!

Skrevet

www.selungene.no

1100 kr for 8 ganger.

Vår reagerte helt annerledes enn i badekaret hjemme, blir noe helt annet liksom. H*n var over 7 mnd da vi begynte, ikke noe prob.

Det er jo verdt et forsøk, flott aktivitet for voksen og barn!

Skrevet

Hei du jeg har sjekket veldig mye rundt angående dette og lander på selungene.no som hun her over :) Vi skal begynne på kurs 8 januar, da er snuppa ca mnd. Kjenner ene instruktøren der og de sier 5 mnd virkelig er PERFEKT alder å starte i ! De har kurs flere steder, sjekk sidene deres. lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...