hønemor2005 Skrevet 1. desember 2006 #1 Del Skrevet 1. desember 2006 Tok flere blodprøver tidligere i uka for å sjekke om jeg har EL + om jeg fortsatt produserer melk (sluttet amming for flere måneder siden, men de skulle sjekke for melkehormoner). Har akkurat snakket med legekontoret som sier at alle var normale. Det er vel gode nyheter, eller..? Hadde nesten ønsket at de viste at jeg fortsatt hadde det melkeproduserende hormonet i kroppen, og derfor ikke EL, siden det visstnok hadde vært enkel sak å ordne opp i det. Nå er det liksom ikke noe mer å gjøre enn å vente og prøveprøveprøve... :-/ Hører med til historien at vi "bare" har prøvd et halvt år, men forrige måned tok jeg CB digital EL-tester hver dag, og fant ingen EL. Så kanskje jeg bare har EL annenhver måned, fra én eggstokk?? I så fall kan det jo ta tid dette her... Har noen råd, tips, oppmuntring, hadde det vært fint... Er litt "tom" akkurat nå. Burde jeg bruke EL-tester neste måned mon tro? (annen type i så fall!) Har IKM til uken. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7309631-fikk-blodpr%C3%B8veresultat-i-dag-alle-var-normale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå