Gå til innhold

Pearly Ønskes Fortsatt kjøpt :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

eg har åg ein. mn uden kvittering desverre. men kvittering pga fremtidig batteriskifte ?!?!? kjøber du ein pearly åg någe går galt,så he du jo namnet på dn du kjøpte dn av. og trenger slettes ikje kvittering får dt.åg eg trur nok at selgaren vil hjelpa t om dt skje någe.

mn uansett........-eg he ein uden kvittering t 2000

Beklager, men da er vi to brente barn som lukter ille! Jeg kan nok ikke forskuttere så mykje peng. Dersom 2000 er OK, kvitteringen er med og du kan sende postoppkrav, så får du mine telefonnummere og adresse i pant. Da er det bare pinlig for meg å trekke meg vet du! Kan riskikere at noen kommer og snakker hardt til meg :-O

Det er forutsatt at vi fortsetter kommunikasjonen på email. Jeg kan ikke komme med personlige oppl. her. Min email har du.

Annonse

Hei på deg Anonyme Pearly eier. Beklager hvis det har virket som om jeg hadde glemt deg. Var litt opptatt med den andre pearly eieren. Det er oppe og avgjort der så jeg kan kikke videre.

Jeg er veldig skeptisk til å kjøpe en så dyr sak uten kvittering. Det er ikke for å være kjip, bare forsiktig. Den er ikke verdt så mye for meg uten. Hvorfor selger du forresten om jeg kan spørre?

Hallo!

Jeg har litt problemer med å skjønne hva du skreiv fra etter "eg blei gravid...... Jeg kan tenke meg til noe men, "itte 2pp" veit jeg ikke hva betyr. Please ha meg unnskyldt, og forklar en gang til hvis du gidder?

Takk!

Det er bare dumt skrevet. Det er rart å ikke ta vare på kvittering på en så dyr sak, og det er feigt å underskrive med "anonym". Ja, det kan vare at produktet er eldre enn oppgitt, og det er derfor man blir skeptisk. Da er det ikke noe moro om batteriene går tomme før 2 år er gått pg man står der uten prevensjon, og må sende avgårde til leverandør. UTEN at de har deg registrert som kunde.

Hilsen

hei jenter :)

måtte bare ta en titt her inne,siden jeg hadde hørt noen rykter om noe tull her ?

må si at en pearly på 3 1/2 mnd er verdt nokså mye..og jeg ville enkt meg nøye om før jeg hadde solgt den !

men er litt skeptisk til å kjøpe ting uten kvittering. men er det bare fordi kvitteringen har blitt vast vekk,så går det jo an å få tak i ny,eller så vet jo kjøperen hvor hun skal ta kontakt om det går noe i veien(som da blir selgeren). du magamål-du får jo adressen og alt du *trenger av selgeren !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...