Snappie Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Jeg venter mensen denne helgen. Tok en test i halv firetiden bare fordi jeg ikke klarer å vente. Jeg har følt mensmurringer disse dager. Venter meg -ikke gravid-, men........JEG ER GRAVID! Hvertfall viser testen det. Og så på ettermiddagsurin!?... Har ikke symptomer av noe slag... Hva sier dere til det? Håper alt går bra i tiden fremover. Jeg er hvertfall kjempeglad! Men jeg er en sån grubler som tenker på det ene og det andre... Dette er vår 3 pp
sprø prøver Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 åh,gratulerer så masse!!! hva slags test brukte du? mMå innrømme at jeg er en smule sjalu nå ja:-)
Snappie Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 Takk for svar! Jeg brukte CB digital... Tok en CB EL-test rundt EL... Prøvd lenge?
sprø prøver Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 vel,lenge og lenge. har jo så uregelmessig syklus, at det blir jo leeeeenge mellom hver prøveperiode. var til legen i september og lurte på om det var noe man kunne gjøre, men fikk beskjed om å prøve et halvår til. det rare var at jeg fikk påvist el på 2 ulike eltester 6 november. uka etter hadde jeg skikkelige mensmurringer,uka deretter igjen var det borte, men da hadde jeg skikkelig kvalme som kom å gikk til alle døgnets tider. denne uka har jeg ikke mkjent noen ting. ikm skal visstnok komme 2 uker etter påvist el, men sitter nå her.(1 1/2 uke over) er så kjedelig når kroppen er så uforutsigbar!! skulle gjerne vært i dine sko nå:-) glad på dine vegne da. godt å høre at noen får det til
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer så mye=o) Lykke til videre=o) klem
Snappie Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2006 Har du tatt en test? Du kan jo være gravid?
sprø prøver Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 åja,har tatt ¨noen tester ja. alle negative. tok en test foriige lørdag(cb strips) hvis jeg så hardt nok på den, mente jeg at jeg kunne skimte en svaaaaaaaak strek, men etter å ha latt den ligge en stund og tok den opp igjen, klarte jeg ikke engang å innbille meg den:-) tok en test fra hurtigtest på tirsdag, men den var så negativ som det bare går an....
Snappie Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2006 Ha ihvertfall lykke til videre med prøvingen! Håper på en spire til deg også.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer så mye og lykke til videre!!!
attpåklatt!! Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer så mye til deg!! Lykke til videre og kos deg masse!! Du får nok en fin helg ja... Klemklem!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 1. desember 2006 #12 Skrevet 1. desember 2006 Åååååhhhhh så heldig du er! Snakk om en god start på helgen!!! Gratulerer så mye fra meg!!!!
♥ DAME Skrevet 1. desember 2006 #13 Skrevet 1. desember 2006 Da fikk du vel se det fine egget i vinduet. Det var vel et herlig syn?? )
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 1. desember 2006 #14 Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer så mye. Lykke til videre
Canutte Skrevet 2. desember 2006 #16 Skrevet 2. desember 2006 Gratulere kjempe masse Pingelinda! God tur over på 1.trim
Siss75 Skrevet 2. desember 2006 #17 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer så mye! ) Lykke til med alt sammen!
Mille med 2 prinsesser Skrevet 2. desember 2006 #18 Skrevet 2. desember 2006 har du prøvd å ta blodprøver for å sjekke thyroidea status? har du noen galt med stoffskiftet ditt så kan dette innvirke på syklusen din.
Lillemy-77 Skrevet 2. desember 2006 #21 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer så masse med spire:o) Jeg har også testet positivt idag, så da sees vi på 1 tri =)
melkekua™ Skrevet 2. desember 2006 #22 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer med spiren ;o) Lykke til videre!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 2. desember 2006 #24 Skrevet 2. desember 2006 Hei Gratulerer så mye og kos deg med spiren din:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå