Gå til innhold

Gravid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mensen denne helgen. Tok en test i halv firetiden bare fordi jeg ikke klarer å vente. Jeg har følt mensmurringer disse dager. Venter meg -ikke gravid-, men........JEG ER GRAVID! Hvertfall viser testen det. Og så på ettermiddagsurin!?... Har ikke symptomer av noe slag...

Hva sier dere til det? Håper alt går bra i tiden fremover. Jeg er hvertfall kjempeglad! Men jeg er en sån grubler som tenker på det ene og det andre... :)

Dette er vår 3 pp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh,gratulerer så masse!!! hva slags test brukte du?

mMå innrømme at jeg er en smule sjalu nå ja:-)

Skrevet

Takk for svar! Jeg brukte CB digital... Tok en CB EL-test rundt EL...

Prøvd lenge?

Skrevet

vel,lenge og lenge. har jo så uregelmessig syklus, at det blir jo leeeeenge mellom hver prøveperiode. var til legen i september og lurte på om det var noe man kunne gjøre, men fikk beskjed om å prøve et halvår til. det rare var at jeg fikk påvist el på 2 ulike eltester 6 november. uka etter hadde jeg skikkelige mensmurringer,uka deretter igjen var det borte, men da hadde jeg skikkelig kvalme som kom å gikk til alle døgnets tider. denne uka har jeg ikke mkjent noen ting. ikm skal visstnok komme 2 uker etter påvist el, men sitter nå her.(1 1/2 uke over) er så kjedelig når kroppen er så uforutsigbar!! skulle gjerne vært i dine sko nå:-) glad på dine vegne da. godt å høre at noen får det til

Skrevet

Gratulerer så mye=o)

Lykke til videre=o)

klem

Skrevet

Har du tatt en test? Du kan jo være gravid?

Skrevet

åja,har tatt ¨noen tester ja. alle negative. tok en test foriige lørdag(cb strips) hvis jeg så hardt nok på den, mente jeg at jeg kunne skimte en svaaaaaaaak strek, men etter å ha latt den ligge en stund og tok den opp igjen, klarte jeg ikke engang å innbille meg den:-) tok en test fra hurtigtest på tirsdag, men den var så negativ som det bare går an....

Skrevet

Ha ihvertfall lykke til videre med prøvingen! Håper på en spire til deg også.

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre!!!

Skrevet

Gratulerer så mye til deg!!

Lykke til videre og kos deg masse!! Du får nok en fin helg ja...

Klemklem!!

Skrevet

Åååååhhhhh så heldig du er! Snakk om en god start på helgen!!!

Gratulerer så mye fra meg!!!!

Skrevet

Da fikk du vel se det fine egget i vinduet. Det var vel et herlig syn?? :))

Skrevet

Gratulerer så mye. Lykke til videre

Skrevet

Gratulere kjempe masse Pingelinda!

God tur over på 1.trim

Skrevet

Gratulerer så mye! :o)

Lykke til med alt sammen!

Skrevet

har du prøvd å ta blodprøver for å sjekke thyroidea status? har du noen galt med stoffskiftet ditt så kan dette innvirke på syklusen din.

Skrevet

Gratulere så mye!

Skrevet

Gratulerer så masse med spire:o) Jeg har også testet positivt idag, så da sees vi på 1 tri =)

Skrevet

Gratulerer med spiren ;o) Lykke til videre!

Skrevet

Hei

Gratulerer så mye og kos deg med spiren din:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...