Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han kan nesten sitte selv uten støtte, smiler og snakker, men snur seg bare halveis rundt fra rygg til mage.....noen flere som har...eller har hatt det slik...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry folkens,jeg mente MIN PÅ 6 MND, KAN IKKE SNU SEG RUNDT....

Skrevet

Nemi er snart 6 1/2 mnd. Hun snur seg fra rygg til mage, skravler ustanselig. Flytter seg rundt i sirkel på gulvet. Sitter ikke alene. Selv i sofaen inntill ryggen så tipper hun over. Men er bare glad det ikke går så fort. De blir store før man vet ordet av det uansett.

Skrevet

Det er forresten bare et par uker siden hun begynte å snu seg. Nå ligger hun kun på magen på gulvet.

Skrevet

Samme her - inntil for tre timer siden (6 mnd og tre dager gammel)...;-) Plutselig bare snudde hun seg over på magen mens hun lå på rygg og lekte med føttene sine. Hadde begynt å tro aldri hun skulle komme seg over:-) Så det kommer nok før du vet ordet av det

Skrevet

mini er snart 7 mnd og han har snidd seg et par ganger,men ikke noe mer, han sliter skikkelig med å få med seg armen rundt. Han kan også sitte nesten uten støtte ,er vedlig ustø da. Men jeg ville ikke at han skal lære seg å sitte før han ruller, er litt redd han kan bli en rumpeaker som de kaller det. Men han skravler og koser seg og ligger ofte på siden når han leker.

Skrevet

Ikke alle på 6 måneder kan sitte!

Barnet til venninne av meg satte seg ikke før han var 8 måneder, men jaggu gikk han når han var 9 måneder :o)

Skrevet

Ikke mange på 6 mnd som setter seg opp selv. Og en skal strengt tatt ikk ela de sitte før de klarer det selv.

Skrevet

min gutt på 6 mnd kan rulle rundt, og han kryper fort som bare den,men han sitter ikke helt selv. sitter fint i høy stol og på fanget, men er altfor ustø til å sitte selv på gulvet. alt til sin tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...