Gå til innhold

Melder meg på desemberklubben!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Har med jevne mellomrom vært inne og tittet på sidene til desemberklubben, og må si at det er mange hyggelige mennesker her. Dessverre har jeg hatt liten tid til å være en aktiv bim'er, men nå begynner det meste å komme på stell. Har derfor et lite håp om at jeg skal klare å være litt mere inne på bim, og bli litt mer kjent med dere som har vært her en stund.

Kort om meg selv;

Er en 34 år gammel finnmarksjente, gift med en kjekk mann på 29 år som ukependler til arbeidet. Terminen er flyttet fra 2. januar til 30. desember, så da hører jeg vel til her? Har fått vite at vi venter en gutt, og vi gleder oss veldig til å hilse på ham! Har ingen barn fra før.

Har hatt en hektisk høst i forhold til jobben, samtidig som jeg har slitt med tegn på svangerskapsforgiftning. Det siste har medført at jeg er sykemeldt denne siste måneden, frem til svangerskapspermisjonen trer i kraft 11. des.

Ellers har vi (som mange andre - har jeg sett her på bim) brukt høsten til å pusse opp badet, barnerommet mm, noe som også har tatt sin tid. Men som sagt er vi nå 99 % i mål, så nå skal jeg bare nyte å være gravid frem til gutten finner det for godt å komme til verden!

Gleder meg til å følge dere alle sammen videre. har jo sett at det er mye "action" allerede, med mange fødsler mm. Spennende!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7309058-melder-meg-p%C3%A5-desemberklubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann:) koselig at du kom inn her til oss:) her er det mye action ja.. hehe koselig at det kommer flere inn hit :) håper du får det like koselig som jeg har det her inne og som sikkert de andre har oxo..

masse lykke til med svangerskapet:)

klem

Velkommen, velkommen!!!

Er det du som får nyttårsbarnet her inne da kanskje? Her føder folk i fleng for tiden. Så nå er det virkelig spennende å følge med!

Det fine med desemberklubben er at det er så lite "drittkasting" her. Og det er så godt å kunne skrive inn og være glad, og skrive inn og være skikkelig trist og deppa. Her er alltid støtte og få:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...