Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 jeg skal på julebord på onsdag men litt usikkert.jeg er redd som vannet går mens jeg er der (: jeg har mens smerte nesten hver dag siden tirsdag.mmm hva synse dere??
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Hvis du har lyst bør du gå- Jeg dropper det i år fordi det ikke er en celle i kroppen min som gidder sitte høre på fulle kolleger prate piss. Har termin uken etter julebord. Tror ikke du skal være så redd for at vannet skal gå helt plutselig. Du vil antagelig ha rier først, eller så kommer det gradvis lit vann (og da rekker du å reise deg og evt gå på do eller hjem). Og uansett; hvis det skulle komme - ka bom - så får dere vel alle en god latter og du får ta på deg kåpa og gå. Alle vil uansett synes det er super sporty av deg å komme!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Jeg ville ha dratt jeg. Du har jo masse folk rundt deg hvis det skulle skje noe
Mammaja 120107 Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Ta på det største bindet du finner i butikken, og pakk 3 i veska. Gå på julebord og kos deg. Det er siste gangen det er lett å komme seg ut av huset på lenge.
Reem Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Helt enig! Gå og kos deg du. Pakk bind i veska, og ta på deg noe komfortabelt.Det vil sikkert bli en morsom opplevelse uansett, og det blir nok ikke mangel på selskap og oppmerksomhet, og "diverse råd".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå