Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har vært oppblåst siden sist gang vi hadde sex. Den dagen hadde jeg vondt i magen. Mensen har vært skikkelig "ut på tur" de siste 2 månedene. Først varte mensen i 2,5 uke før det gikk 6 uker før neste mens dukket opp. Så nå vet jeg ikke helt når jeg skal begynne å teste meg for om jeg er gravid. Når ville dere gjort det? I helgen? Eller ventet til det var gått 4 uker fra siste mens (som er den syklusen jeg vanligvis har).
Kick80 Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Hvis du slanker deg mye, så kan det være årsaken til at mensen er uregelmessig. Du vil kunne få utslag på grav.test 11-14 dager etter EL, så dersom du har seks uker lange sykluser, så vil det være for tidlig å teste fire uker etter første dag av siste mens. (Mensen kommer jo (nesten) alltid 14 dager etter EL.) Det er veldig sjelden at man får symptomer på graviditet rett etter samleie. Egget fester seg ikke før etter noen dager, og veldig få merker noe som helst før det nærmer seg IKM. Vil anbefale deg å tempe eller bruke EL-tester, så vet du når EL er. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå