Englefjas Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 De er ikke lite frekke, altså! De ringte meg for første gang for et par måneder siden, jeg sa nei, og nå nettopp prøvde de seg jammen igjen! Jeg blir så provosert... Lurer på hvor de får listene sine fra.
~mamma~ Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Du kan reservere deg mot slikt. Men har du tenkt over hvorfor du ikke vil støtte den foreningen? Ønsker du ikke forskning på krybbedød?
Englefjas Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 Selvfølgelig. Men jeg synes måten de gjør dette på er usmakelig.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har reservert meg mot tlf.salg. Gjorde det på nett. Husker ikke linken, men jeg søkte meg fram til det.
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Det har vært flere tråder om dette tidligere (søk i Forumet!). Jeg har ikke selv blitt oppringt, men det er helt klart at de går laaangt over grensa. Jeg synes faktisk dette burde vært meldt til forbrukerrådet, men det er det kanskje mange som allerede har gjort.
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Se http://w2.brreg.no/reservasjon/ Men jeg vet at flere som har registrert seg har fortsatt å motta telefoner fra foreningen.
Englefjas Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2006 Takk, da har jeg reservert meg.
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Men ikke nok med at de klarer å oppspore en hel haug nybakte mødre. Men de er så frekke når de ringer også. Ei venninne av meg takket nei og ble skjelt ut av han som solgte. Hun som var nybakt mor og alt!!!! (og hvordan visste han det). Stakkar hun ble helt fra seg og begynte å gråte og alt..... men mannnen var heldigvis hjemme og fikk tatt han en skraper (selgeren altså). Sa de hadde tapet samtalen og kom til å gå rett til politiet hehe. Tror krybbedødforeningen har fått flere advarsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå