Gå til innhold

når kommer resten av oss som har født??


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg holder meg her inne, selv om Theo kom i november...

håper ikke det gjør no??

føler meg liksom hjemme her desemberklubben..

håper dere andre kommer etter FORT!!

savner dere!!

 

stooor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder meg også her inne selv om jeg fødte i oktober.... :) må jo uansett sammenligne jenta mi med nov/des babyer.... :)

 

jeg har fulgt litt med her inne og venta på noen som hadde født :)

begynner jo å bli en del fra desemberklubben som har født nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra.. har lurt litt på hvor jeg skulle være, her eller november. Men føler meg også mer "hjemme" i desemberklubben da. Fødte allerede 6 nov, men opprinnelig termin er i morgen, 3. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:-))

 

Nå kommer jeg også:)

Blir her selv om vesla kom i november:-) Hører jo til her..

Går d bra med Theo Ulvepus ??

 

Klem,klem:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

gratulerer med tulla!

jeg har vel skrevet til deg inne på bim, men skriver litt her også, jeg!!

jada, alt er bra med theo!! akkurat nå våkna han på armen til pappan! det var ingrid alvine din heter, var det ikke? hvis jeg tok feil nå, så skylder jeg på ammetåka.. hihi

vi sees kanskje på sjøsiden??

stor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. skyld på ammetåka du :P

 

Fint at det står bra til med dere =) Ingrid ligger i baggen sin og sover (foreløpig..hehe).. Hvordan går det med amminga di da? Jeg supplerer med litt nan jeg da.. går bra det. Melka har endelig kommet skikkelig, så det renner i strie strømmer her. Men fy f*** å vondt det er å amme med såre brystvorter... auauauaua!!!!

 

Tar det kuli i et par uker reiner jeg med, men sees garantert på sjøsiden etterhvert vettu' ;)

 

klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er vondt å amme med såre brystvorter, men bare vi passer på at babyene våres har riktig teknikk, så går det over etterhvert!!

jeg fullammer, så jeg gir han ikke noe nan eller noe annet. litt deilig å tenke på at maten alltid er klar så lenge jeg er i nærheten av han!

det hadde vært gøy å møtes en dag, bare for å trille litt eller no i horten? hva sier du til det? sånn etterhvert, altså!

nå våkner han hvert øyeblikk, så da skal jeg amme litt, og forhåpentligvis få sove litt også! (sneik meg til 2 timer i sta, med pjokken på magen i sofaen) <--- det var deilig!

hvis du ser meg på sjøsiden, og jeg ikke ser deg, eller kjenner deg igjen, så grip fatt i meg da!! ;))

nattaklem1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...