Gå til innhold

Lammeskinn, voksipose, dunpose ... hva har dere og hvorfor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal ta.. er ikke voksiposen litt klumpete?? mye pes med det knyte greiene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har voksipose, fikk den med da jeg kjøpte seng av en kollega. og så har jeg lammeskinnspose.. den fikk jeg av mormor, tror hun brukte den til mamma :P hehe.. så får jeg vente å se hva som passer best:)

Skrevet

Dunpose har jeg til datteren min og jeg er kjempe fornøyd. Det kan være en fordel å kjøpe den lange modellen, for da kan den brukes lenge. Har flere venninner som er misfornøyd med voksiposen den er klumpete, masse knyting og vanskelig med å få festet seler til osv. De skal kjøpe dunpose til nestemann.

Skrevet

Vi har bestilt den odenwälder lammy xl posen.

Venter på lønn så vi har råd å betale den, så får vi den tilsendt :)

Skrevet

Vi har kjøpt lammeskinnspose.

Litt fordi jeg tror selv at dette må være veldig deilig og passe varmt for de små, og litt fordi dette var blant de som passet i størrelsen oppi bagen til barnevogna. Voksiposen ble rett og slett for stor.

Skrevet

Vi har voksipose etter datteren vår på 2 1/2. Skal brukes til mageknøttet også. Grunnen er at mamma syntes det virka som en flott pose, så hun betalte 3/4 av kostnaden som gave da vi skulle flytte til Sør-Tyskland og bo der et halvår.

Selve posen er litt klumpete, men den er jo stort sett i vogna uansett, det er jo ikke som om man bruker den til bæremeis eller noe... altså ikke noe minus for vår del. Vi syns overhodet ikke knyttinga er tungvindt, heller tvert imot. Det gir en mye mer fleksibel løsning enn med glidelås. Lett å sjekke tempen på ungen blant annet, bare å stikke hånda inn mellom lagene og kjenne på en fot eller noe.

Skrevet

Heisan!

Jeg har kjøpt dunpose. Den kan barnet bruke til han/hun er ca 4 år, kan enkelt vaskes i maskin og kan brukes i pulk! That`s way:-)

Lykke til med valget!

Skrevet

Vi har fått låne lammeskinnsposen som sambo hadde når han var en knøtt. En utgift mindre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...