Gå til innhold

Har noen opplevd dette før?

Anbefalte innlegg

Hadde sex i går kveld, og hver gang han tok den inn kjentest det ut som det var noe som stoppa den... Hørte liksom et knekk hver gang. Det var ikke vondt, bare forferdelig ubehagelig!! Vet ikke om det har noe med at jeg er gravid engang... Er i 6.uke. Har aldri opplevd dette før...

Dette er litt flaut så jeg er anonym....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308594-har-noen-opplevd-dette-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Høres ubehaglige ut.

Har ikke opplevd akkurat det samme, men kjenner også at jeg ikke er så glad for å få den for langt inn. Føler at noe butter...

Samtidig er jeg skikkelig kåt om dagen.. og ikke minst kjæresten min. Han er helt fra seg! he he

Hehe er fint når begge er det da! Her er det vel mest typen... Er livredd for at han skal ødelegge noe der inne så jeg klarer liksom ikke slappe av. Vet at det er dumt å tenke sånn:( Håper det går bedre når jeg er litt lenger på vei.

Jeg har hørt om mange som ikke har så mye sex i begynnelsen av svangerskapet. Dersom du er redd og føler at han kan skade fosteret er det kanskje greit å ta det litt rolig på den fronten. Man kan jo kose masse likevel :)

Jeg tror kjæresten min blir litt vill i buksa fordi han synes det er så flott at jeg er gravid. Han mener jeg allerede har forandret meg, fått litt større mave og pupper. Han liker visst litt rund mage...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...