oktoberbarn Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Nå er jeg drittlei!!! Jeg tok EL-test, og merket EL og hadde sex både før og under el, men blir jo ikke gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva er galt med meg?? For å være ærlig så håper jeg at legene finner en feil på meg snart, for jeg vet ikke hvor mye lenger jeg orker dette. Gravid på 1. sist, nå har vi prøvd i 1 år uten å lykkes, Det må jo være noe galt for så uflaks tror jeg ikke det går an å ha. en FORBANNET og lei seg dame.
attpåklatt!! Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Lov å være både forbannet og lei seg når mensen kommer!! Sender deg mange gode trøsteklemmer!! Stå på videre.. har snart oddsen på din side nå.. Kos deg det du klarer i helgen!! Lykke til videre.. Klemklem!!
gla pie 2 Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 hei............Huff.så trist. Lurte bare på om du har tenkt på å prøve fotsoneterapi? Jeg tok det før forrige sv,skap og ble gravid. Har tatt det denne gangen også......terapauten kunne da kjenne at tubene mine var ganske tette og trengte litt hjelp for å bli kvitt litt rusk og rask. Så siste ukene har de virkelig stikket og stya nedfor,virkelig hatt utrensking. Noen ganger kan man virkelig trenge litt hjelp utenfra. Vi damene tilfører jo kroppen mye rart gjenomm p-piller ol. Da kan det gjøre godt men opprensking en gang i blandt. Ellers ønsker jeg deg masse lykke til, tvi tvi og opp med humøret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå