lene1984 Skrevet 1. desember 2006 #1 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei.. Mannen min har fått for seg at vi skal kalle han for Odin viss det blir en gutt.. Hva synst dere?? Jeg likte det egentli ikke må jeg innrømme. Men jeg maste meg til at førstemann skulle hete Marcus så jeg føler jeg ligger litt tynt ann nå . Synest ikke Marcus og Odin passer i lag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twisted Sister Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Odin er et sterkt og urnorsk navn, - fint syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #3 Del Skrevet 1. desember 2006 Ikke så dumt det da. Synes de klinger greit sammen selv om de er litt ulike, to stavelser på begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #4 Del Skrevet 1. desember 2006 Odin er kjempetøft! Klinger greit med Marcus. Her er det nok bare å gi seg, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #5 Del Skrevet 1. desember 2006 Du må ikke ta det navnet om du ikke liker det,,,,, Odin er ikke en av mine favoritter akkurat... Men Marcus er fint:) Marcus og Olav passer fiiint sammen synes jeg...Martine hvis dere får jente da!! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #6 Del Skrevet 2. desember 2006 Ååååh, Odin er så fint! Odin regnes som den klokeste av æsene, han er både beskyttende farsfigur og modig krigsgud. Marcus og Odin er kjempefint... ) Og Marcus kommer av Mars, en annen krigsgud. Tøffe gutter, altså! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 2. desember 2006 #7 Del Skrevet 2. desember 2006 Odin er et flott navn. Fantastisk norrøn gud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå