Gå til innhold

Maxi Cosi Cabrio fix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ikke egen forum for bilsoler, derfor:

Hvilken erfaring har dere med Maxi Cosi Cabrio fix?

Ser den er på tilbud nå...

Håper på svar!! Tusen takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har den ikke selv,men vet den har fått best i test. Regner med at du vet at du må ha isofix fester i bilen?!?! Hadde jeg skulle kjøpt nå og hadde hatt isofox i bilen ville jeg gått for det setet =)

Skrevet

Går det ikke ann å få en base med dette setet som man kan feste uten isofix??

Skrevet

jeg har dette setet, og er kjempefornøyd!! basen kan enten festes med isofix eller med vanlig bilselen. vi har ikke isofix nemlig, men basen sitter som støpt. fint synes jeg setet er også. og utrolig deilig å slippe å styre med selen hele tiden setet skal ut og inn. (selv om setet selvfølgelig kan brukes uten base også)

Skrevet

Det er den beste babystolen du kan kjøpe akkurat nå, den er best i test i hele Europa omtrent, og er et meget godt og sikkert valg :-) Du får base til den som ikke er til isofix også ja, den koster vel rundt 1500,- og kan også bestilles på f.eks. www.kiddies24.de, kidsroom.de osv, er de færreste butikkene i Norge som har fått den inn enda...

Men absolutt et supert sete :-)

Skrevet

Takk for alle svar! Jeg ringte Barnas hus, og de opplyste at stolen(uten base) kan festes med vanlige bilseler eller isofix. Det hørtes jo helt supert ut!

Skrevet

man kan også feste maxi cosi'n kun med bilselen, uten base av noe slag.

Skrevet

ok det visste jeg ikke,men er det godkjent å feste isofixen med selen? For det har jeg aldri hørt om før.

Skrevet

Såvidt jeg vet er det to forskjellige baser... En som heter Easyfix (til isofix) og en base som heter Easybase (ikke isofix)... Setet kan brukes med en av disse, eller alene, festet med bare bilens belter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...