Herkules Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Hei dere noen bærere der ute?? Je er på jakt etter et elastisk ikke altfor tykt bæresjal som også er litt nøytralt i fargene gjerne mørkt. Noen som vet om noe gjere kontkrete forslag på merke og hvor jeeg kan bestille Har ikke så stor betydning om det er med uelsatisk panel eller ikke ugh jeg har lett endel på nettet men er så fersk i dette at det finnes sikkert andre steder enn der jeg har vært.
Blomman Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 tettinntil.com der finner du det allermeste du trenger å vite - bra forum der og - der er det sikkert noen som kan hjelpe deg
Cassandra80 Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Hei der! Nå er jeg også ganske fersk i dette faget. Men jeg bestilte meg et elastisk bæresjal fra Lotusbarn.no, og er strålende fornøyd. Jeg elsker å bære gutten min (4 mnd) i sjal. Det er så behagelig, og go'gutten trives som bare det i det. Så etter nå, og jeg fant ikke fargen jeg har, selv om jeg bestilte for et par mnd siden bare. Men typen er Calmarap Deluxe, fargen het Chocholate Dylan. Og er mørk brunt, med ikke elastisk panel, med striper i blått blandet i. Lykke til i letinga!
Blomman Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 ellers har jeg et tynt Ellaroo (farge maija)- de selges på Alveslottet.no
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Mobywrap og Moby D (på sistnevnte er frontfeltet ikke elastisk). Fine sjal i fine farger. Se www.krusedull.net og www.mobywrap.com
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Jeg gikk for et av disse: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=943_950&products_id=1506
*Niima* Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har et Tricot Slen bæresjal, brun melert, kjøpt på alxi.no. Er kjempefornøyd og har brukt det endel til snuppa. Bare et lite tips: Har man større barn lønner det seg å bytte til noe annet enn elastisk da disse sjalene siger pga elastisiteten. Så jo tyngre barn, jo mer siger sjalet. Jeg bærer snuppa på snart 6 mnd ennå i mitt Tricot Slen, men har merket at det kanskje er på tide å avansere litt ;o)
Herkules Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2006 Takker masse for svar!! Jeg har selv vært på lotusbarn og så at utvalget kanskje ikke var så bra som jeg tror det har vært så set komme kanskje noe inn. Har ett uelastisk vevd sjal og er super fornøyd men det er kraftig og det blir varmt B Både jeg og minsten er varme av oss:) Han er er stor 4 månders gutt og jeg har tenkt på det med elastikken men hun som jeg ringte til på Lotus barn mente jeg kunne bruke det en stund til. Tenkte kanskje at et elastisk var praktisk på sånne ut og inn av bilen dager så kan jeg bruke det andre når jeg skal gå lengre med det. Det er jo da det siger nå skal jeg skjekke linkene deres!!!
Blomman Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 EllaRoo er et litt tynnere sjal - det passer meg bra for jeg er og varm av meg - det er ikke akkurat elastisk - men lett å knyte - for det er ikke så tjukt som de andre - selv om det er tynt kan det brukes til barnet er ca 17 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå