Hogne&Anneli Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Vet det har vært mange innlegg om disse vognene nå, men noen som kan fortelle meg hva dere ville ha valgt mellom disse to? Om jeg ikke tar helt feil, så er det full liggestilling på begge? Hvordan er baggene sammenlignet? Hva er det easywalker ikke har, annet enn integrert myggnetting, som TFK har?
Blue Lady Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Easywalkeren har jo et mye renere design. Ser for meg at kalesjen er litt mindre lun enn på tfk. Lurer også på om tfk er litt større inni vogna. TFK vogna er vel generelt sett litt større tror jeg. På TFK er det ikke helt 100% liggestilling, men god å ligge i, Lucas klagde ikke og sovnet tvert i den nye vogna si. TFK ryggen reguleres av glidelåser, vet ikke om EW reguleres ev bånd eller glidelåser. EW har vel ikke regulerbart fotbrett, eller tar jeg feil nå? Tror TFk har flere muligheter med forhjulet, den har 3 nivåer. TFK har flere lommer, 4 på sidene og en på ryggen. TFK har skivebremser, noe som jeg synes er bedre enn trommelbrems, vet ikke hva EW har. TFK har mange innstillinger på frontbøylen, vet ikke hva EW har. Håper dette hjalp litt! har som du ser ikke så mye peil på EW. Du kan jo sammenligne dem på www.babyjulgle.nl, der kjøpte jeg min TFK! god servce og rask levering. Tok under en uke!
Clementine Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Har ikke peiling på Easywalker, men du kommer ikke til å angre om du kjøper TFK - den er helt knall. Du kan se demo av den på www.buggy.de hvis ikke du allerede har vært der. Og sparer mange tusen på å bestille på www.babyjungle.nl
Mrs. Bouquet Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Jeg og en venninne hadde forelsket oss totalt i TFK før vi såg den live. Men det ble desverre nedtur for oss, da den var mye større og bredere enn vi hadde sett for oss. Ellers er TFK vogna veldig bra funksjonsmessig. Liker godt at det er slik bøyle over som barnet kan holde seg fast i. Mange barn lener seg ikke inntil med ryggen, men liker å holde seg i bøylen når de sitter.
Clementine Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Det er jo det som er så fantastisk med twisten. Det er kjempegod plass til barnet i forhold til andre vogner, og likevel kommer den fra der andre er for brede mellom hjulene. I tillegg blir den mindre når man legger den sammen. Jeg har sammenligna den mye med Quinny-vognene og den vinner suverent.
Blue Lady Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 ENIG!!! Den er STOR samtidig som den er LITEN!!! Smal som bare det mellom bakhjulene og liten sammenlagt. Quinnyen er liten, så liten at barnet ikke passer i den til slutt, den er vanskelig å legge sammen, tar 4 bevegelser før den blir liten, den er BRED mellom hjulene.. kommer ikke mellom noen steder med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå