lene1984 Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Hei.. Mannen min har fått for seg at vi skal kalle han for Odin viss det blir en gutt.. Hva synst dere?? Jeg likte det egentli ikke må jeg innrømme. Men jeg maste meg til at førstemann skulle hete Marcus så jeg føler jeg ligger litt tynt ann nå . Synest ikke Marcus og Odin passer i lag
Morango 29.05.2007 Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Navnedebatten har eget forum.
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Nei, jeg syntes ikke det var noe fint.. Sorry
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Nå skal jo ikke Marcus og den lille leve hele livet sammen, da. Tenk på f.eks.dine foreldre og deres søsken, er det rart hvis deres navn ikke "passer sammen"? Men bortsett fra det er jo Odin er innmari harry navn! Når barnet heter Odin tenker jeg at foreldrene er nerdete. Sorry, men du spurte
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Jeg synes Odin er fint. Men jeg måtte venne meg litt til det først. Hvis du absolutt ikke liker det, så får du håpe ditt beste på at det blir en jente, så slipper du det valget, hehe! For meg er det ikke så viktig at søskenes navn skal passe sammen. Men Marcus og Odin er ikke det verste da... Du får prøve å komme med andre forslag til navn som mannen din kanskje liker bedre?
SaNdRa & RiNa Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Synes Odin er veldig fint jeg, og Marcus og Odin er da ikke ille! Er så individuelt det med navn, vanskelig..... Lykke til da ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 hva med å forseslå andre navn som et forsøk. For eksempel: Elias. Syns det er så fint. eller Andreas...
**My little Miss drama and I** Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Nei odin er litt for gammeldags for min smak.. sambo prøvde seg på det navnet han hadde noe slekt som het det ,men nekta.. minner meg om en hund?! men lykke til da uansett hva dere finner ut;-)
godiva med 3 gull Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Synes Odin er pent jeg! og ikke noe hver 5 nordmann heter.
lene1984 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2006 Vi kommer nok til enighet til slutt.. Har noen mnd på å diskutere..( vil ikke vite kjønn) Tak for all respons hvertfall:)
Camilla ♥venter mars-baby♥ Skrevet 1. desember 2006 #12 Skrevet 1. desember 2006 odin minner meg om kristendomstimene på skolen.. synes det er ett kjedelig navn, men er vel fint om man blir vandt til det at navnene ikke passer sammen synes ikke jeg har noe og si, det som er viktig er vel heller og bli enige om ett navn?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. desember 2006 #13 Skrevet 1. desember 2006 Hehe, må bare le litt for jeg vet om tre hunder som heter Odin.... og tenker på hund når jeg ser/hører det navnet... unnskyld =)
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #15 Skrevet 1. desember 2006 Eg synes Odin er fint eg, men det veks kanskje på ein?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 1. desember 2006 #16 Skrevet 1. desember 2006 Mannen min vil også ha Odin, da vi skulle ha Silje hadde jeg vendt meg til det,så hvis hun hadde blitt gutt(visste vi ventet jente)så er det sannsynlig at hun (han) hadde fått det navnet,nå venter vi gutt og han vil ha Odin,jeg er ikke helt fornøyd med det da, det begynner foresten å bli ett popis navn... Jeg vil ha Ulrik,men det vil ikke han da, liker også Elias,og det tror jeg at jeg kan få han med på,så det blir vell kanskje det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå