MissHønemor Skrevet 1. desember 2006 #1 Del Skrevet 1. desember 2006 Heihei! Hvordan går det? Går du rundt og vagger enda? Ikke lenge igjen nå Skulle bare høre hvordan det gikk jeg Hilsen Merethe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308363-glad79-jente-101206/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spring79 Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei Merethe! Koselig å høre fra deg:-) Jada, vagger enda! Huff, kjenner jeg begynner å bli utålmodig innimellom... men prøver å tenke som så at uansett om det skjer i morgen eller om tre uker så er det ikke lang tid:-) Orker ikke så mye for tiden, men dagene går egentlig fort likevel- sover lenge, gjør litt puslerier i leiligheten og tar meg noen småturer hit og dit. Var innom barnehagen på koseavdelingsmøte i går- pynta til jul og drakk gløgg. Kjempetrivelig! Men må innrømme at det var litt godt å bare være på besøk og slippe noe som helst ansvar. Hvordan er det med deg og lillejenta da? Koser dere om dagene kan jeg tenke meg? Hadde vært koselig å treffe dere ut på nyåret for en trilletur eller et kafebesøk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308363-glad79-jente-101206/#findComment-7312072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. desember 2006 Huff,så treg jeg er til å svare... Glemsk er jeg også, hehe Vi koser oss om dagene ja, tiden går så fryktelig fort, tenk at hun er 5mnd idag! Syns ikke det er lenge siden jeg lå på st olavs... Vi har så smått begynt med grøt nå, men hun vet ikke helt hva hun skal syns om det Hun våkner 2-3ganger om natta nå for å ha mat, så da er det kanskje på tide å begynne med fast føde. Vi som har vært bortskjemte med at hun har sovet natta over siden hun var 5 uker ganger, har litt poser under øynene nå. Særlig jeg, Ernst merker ikke spesielt til at hun våkner... Hun har holdt på sånn i 1mnd nå, begynner faktisk å bli vant med det også. Inatt hadde jeg puppenekt, å det gikk faktisk bra. Tror hun har vent seg til at hun skal ha mat i 3-4tia om natta, skal prøve å venne av henne det igjen . Når hun er så stor, så skal det gå greitt å sove om natta uten mat. Hun har jo gjort det tidligere også. Idag skal vi på babysvømming på Husebybadet, det er koslig. Må bare hive deg med på nyåret når du føler deg klar, det er sånn "drop-in"-babysvømming, ganske greitt Kafebesøk høres kosli ut ja, det er bare å si fra Regner med å se deg på dinbaby etterhvert Hva er planen i jula? Skal dere feire den her? Vi skal nordover til Rødøya i jula, og så i Grong i romjula. Er litt spent på kjøreturen, er "bare" 60mil dit. *pes* Men vi skal ha en stopp i Grong på turen oppover også Men læll... Nei, nå må jeg ordne julekort før det blir for sent. Håper det skjer noe spennende snart, at du slipper å gå til julaften... *krysser fingre* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308363-glad79-jente-101206/#findComment-7336004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spring79 Skrevet 4. desember 2006 #4 Del Skrevet 4. desember 2006 Tenk at hun er blitt 5 mnd! Tiden flyr... Skjønner at det blir travelt å være mamma når det blr mye nattevåk. Går nok bedre etterhvert når hun begynner å venne seg til grøten:-) Babysvømming høres kjempekos ut! Blir vel ikke det første vi kaster oss uti, men jeg har kjempelyst til å ha henne med på det etterhvert. Får se hvordan det går ut over vinteren og om vi har ork og overskudd. Hørtes i hert fall ut som ei grei ordning med drop-in:-) Jula blir i Trøndelag i år, ja. Litt vemodig å ikke få reise hjem, er så hjemmekjær i jula. Men det går ikke an å planlegge noe når terminen kommer så tett oppunder. Har vi skikkelig flaks ligger vi på st. Olav på julaften også, men krysser fingrer og tær for at vi slipper det... Så planen er å være til svigers. Har blitt lova pinnekjøtt også så da skal jeg nok klare meg:-) Uansett så tror jeg jula kommer litt i andre rekke i år... Blir nok koselig med første jula med Mia Elise! Er det svigerforeldrene dine som bor på Rødøya? Lang tur, men det meste går om man bare tar det med ro og gjør det på minstejenta sine premisser. Må vel regne med noen pauser underveis! Her får vi smøre oss med tålmodighet så lenge:-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308363-glad79-jente-101206/#findComment-7343732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 4. desember 2006 Husker første gangen jeg feiret jula hjemmefra, syns det var kjempetrist. Selv om dette blir 3.gangen jeg ikke feirer jul hjemme, gruer jeg meg som en hund til det. Men det blir sikkert koslig hos svigers også. Syns det er litt trist at det er Mia Elise's jul, og at familien min ikke får ta del i det. Men trøster meg med at det blir mye mer moro neste år når vi skal feire julen i Grong Jepp, det er svigers som bor der. Måtte jo selvfølgelig finne meg en som bodde laaangt unna, men det vet vel du alt om, hehe. Vi skal prøve å beregne god tid, men litt stress likevel når man har 2 ferjer man må rekke. Gikk utrolig bra da vi kjørte dit i sommer, men da sov hun jo mesteparten av tiden. Nå er hun mye mer våken, og mye mer selskapsyk. Så jeg er veldig spent på hvordan det går... Hun liker seg heldigvis godt i bilen, så det går vel bra. Du får si fra når du har lyst til et kafebesøk etter jul. Må jo få treffe snuppa di (er jo så spent på navnet også, hehe) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308363-glad79-jente-101206/#findComment-7345326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå