Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 på nyhetene på radioen for et par uker siden var det snakk om at biola ikke var noe bra likevel. Jeg har gitt jenta mi på snart 19 måneder biola yogurt flere ganger i uka i flere måneder, men ble veldig usikker etter at jeg hørte dette. Husker ikke hvorfor eller om det bare var ett parti det var noe feil med... Noen som vet noe mer enn meg om dette? Er biola fortsatt bra?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Vet ikke hva det innslaget var om - men bakteriekulturene er vel bra - det som ikke er så bra er alt sukkeret som er i de. Vi gir vanlig naturell med fruktmos - eller bare naturell. De bakteriekulturene kan du kjøpe på helsekost.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Hørte noe om det selv, og ble litt skeptisk. Jeg har gitt en dæsj biola i kveldsflaska de siste mnd.ene ( en dæsj i melka altså ), så gutten min har drukket biola daglig lenge nå. Tror programmet handlet om at de hadde fjernet disse bakteriene fra baby-produkter som grøt og mme., fordi det ikke var sunt for de aller minste. Vi gir forresten biola uten smak, den er billigst og inneholder vel mindre sukker enn de med smak. Håper noen andre har hørt om dette, jeg er litt usikker...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 http://www.siste.no/Innenriks/helse/article2410130.ece Nå når magen til lillegull endelig er blitt bra.
*surrehue* Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Jeg kommer til å fortsette å gi en liten klunk om dagen. Det må jo være de helt små der tarmene ikke er utviklet dette handler om? Etter fylte ett år skal du kunne gi dem det meste. Man må bare ikke overdrive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå