Gå til innhold

Juni: Nå starter oppdragelsen!


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som har hatt følselsen av det i det siste? Nå ser det ut som at personligheten begynner å synes, og staheten er der. Gutten begynner å forstå at det går an å vise hva man vil. Man trenger ikke å sove selv om man er trett! Man trenger ikke å spise med en gang, hvis det skjer noe interessant rundt en! Og det går an å mase seg til det å bli tatt opp og båret - det er mye morsommere enn å ligge alene på gulvet!

Så nå handler det ikke lenger bare om å tilfredsstille ungen sine behov, som i starten.

 

I dag har jeg hatt en litt stri dag med å prøve å venne gutten min av med det å skulle trilles i søvn. Jeg vet han er trøtt, men han hyler som om kniven står i han hvis jeg ikke kler på meg, går ut og triller til han sovner. Og jeg kan bare prøve å stoppe vogna! Nei, han SKAL trilles i søvn. Lurer på hvordan jeg skal venne ham av med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi...d var som om jg skulle skrevet det selv:) er så enig så enig!! i dag blåste det villt her og jg nekta ut og trille...så...da ble det liv her ja!! hihi...han jo søren ikke sove i senga på dagen..tok 1t og 45 laaaaange min før han endelig sovna...!:) noen råd kan jeg desverre ikke komme med...sliter med det samme selv og lurer veeeeldig på hvordan jeg skal få han til å sovne og sove i vogna uten at den triller!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriver under her.. kunne skrevet det her selv. vi har snakket om at vi skal forsøke å kutte ut nattamming. han er over 9 kg og spiser grøt 2 ganger om dagen, i tillegg til nylig oppstart av grønnsaker/potet til middag.

det er noen som anbefaler å vente til 6 mnd...

 

men her i huset skjønner han som hos dere hvordan han skal få det som han vil. blir stort sett hver eneste dag overrasket over hvor mye han egentlig får med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...