Gå til innhold

Neeeeegatiiiv.... Igjen....

*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff... Hva i all verden er det som skjer da!!?? Er så lei av å gå og vente på TR uten at hu kommer... Går det an å hoppe over TR og få EL likevel?? Det er jo første pp etter å ha slutta på pillene.. Er så redd for å miste en pp ;) Jeg SKAL være gravid før året er omme!!

Klem klem**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke du kan hoppe over TR desverre.

Er du sikker på at du har hatt EL?

Siden det er første pp etter pilleslutt kan det være at syklusen er i ubalanse, så det er fortsatt håp for deg:-)

Skjønner at du er utålmodig - de fleste er det i den første perioden, man er jo så full av håp.

Lykke til!

Skrevet

Å nei, nettaen min!

Har venta på deg i dag, og håpt at du bare har vært for opptatt med lykkerus over en positiv test.

Men husk: det finnes de som ikke har fått positiv test før lenge etter ikm.

Klemmer på deg og håper at det snart bril noen kalre svar å få!

Skrevet

hei hei. Litt erfaring fra mitt forrige sv,skap: 1pp fikk jeg ikke mensen og bare negative grav,tester. Tok til og med blodprøve med legen, negativ den og. Ingen mensen kom.Vi kjørte på neste pp og ble gravide!Så du får bare holde motet oppe. Tror egentlig jeg tenkte altfor mye på mensen så jeg syket den ut.....hadde jo ALDRI hoppet over en mens,merkelig. Lykke til...........Jeg ikm i morgen,men litt rare syklusser for tiden . Klem klem

Skrevet

Trodde jeg hadde EL da jeg kjente lett prikking og stikking nederst i sidene på magen.. Men kanskje det var falsk alarm :) Uansett så er TR faktisk ønsket her hos meg, slik at jeg kan slappe av og begynne på ny pp...... <:)

Skrevet

Takker for godt svar :) Alltid greit å lese andres erfaringer!! Mulig jeg utsetter den ved å tenke mye på det... Jeg håper så det knaker her ;)

Ønsker deg lykke til på din IKM, håper det klaffer for deg :)

Klem** fra

Skrevet

Hallooo :)

Svarte deg på den forrige tråden vi skravlet litt på igår, vet ikke om du så den..?

Ingen lykkerus på meg denne gangen heller :( Og ennå ingen TR.. Slemme slemme saker... Men hu dukker vel snart opp slik at vi kan prøve på nytt ;)

Krysser fingrene for deg imorra!!!!!!

Klem klem**

Skrevet

Ja,det kan bli litt for mye tenking på oss damer, ikke like bra alltid. Men vi får bare håpe det går bra. Vi er alle utrolig heldige om det klaffer på 1pp når hodet jobber sånn. Takk for lykkeønskninger,,,,vi får se om de hjelper,hehe.

Skrevet

Med andre ord, man blir besatt... rett og slett ;) Hehe.. Det er bare så forb**** kjipt at alt tar så lang tid :) Skal til sykehuset snart for å hilse på min søsters nyfødte baby, TROOOR jeg kommer til å bli enda dårligere da gitt <:-)) Hi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...