Gå til innhold

hei meg35 igjen:)

mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

takk for svar, lengre ned på kjønn. rart magefølelsen din sa deg gutt mens kort sa jente. ei som har spådd meg i kort før sier jente. min egenfølelse er blanda, sist hadde jeg følelse for at d ble en gutt og d ble d, men nå er d blanda følelse. meninga at d ska være hemmelig.

men tenkte å høre om du spår i kjærlighet? har vært sammen med samboeren min i 5,5 år..ser du noe forlovelse,..noe forandringer i kjærlighetslivet?

han er født 211182 ( skorpion) jeg 090283(vannmann..)

du hadde vært en engel..eller du er jo det:)

tovemaria

ps: bare legg ut, gjør ikke noe om d er personlig..bare d det generelle..d du ser i kortene:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308176-hei-meg35-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg kan gjøre det... Men jeg bruker litt tid på et legg så det blir ikke akkurat nå, noe av de ummiddelbare tankene kan forsvinne når jeg må tenke på hva det er jeg legger ut her, bare så du er klar over det:) men vi prøver, så får du se hva du synes. Jeg jobber best om kvelden natten med slike ting.... slik at du slipper å gå å vente å vente uten å vite når jeg legger ut...Det med magefølelsen i går kan jo komme av at jeg trakk kort på mange.. og at det tilslutt ble for mange jente gutt tanker i hodet..trakk nytt på deg idag og det ble også jente så jeg tror nok det er det riktige. blir iallefall spennende å se:) når har du termin da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308176-hei-meg35-igjen/#findComment-7308576
Del på andre sider

hei og tusen takk:) U make my day..hehe

har ikke termin før 30 juni i følge min jordmor(mor) og UL, men her inne har jeg 2 juli.Uasnett sommerbayby..kanskje jente:)hehe

venter i spenning jeg da..vi er veldig ulike men samtidig like jeg og samboeren..spent å se:)

nok engang, får nemmlig ikke takka deg nok:)takk takk..

mvh og ønske om en fin helg

kunne fått mailen min, da jeg har en som ikke er så privat..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308176-hei-meg35-igjen/#findComment-7308738
Del på andre sider

Hei igjen, Fikk tid å lyst nå, så slipper du å vente til natta siger på hehe.

Litt kort om deg som person først: du er ærlig og rett på sak, og dette er ting du verdsetter høyt også hos andre. Løgner knep og spill er ikke noe for deg. Du er smart og kjapp i oppfattelsen både om situasjoner og menneskers intensjoner. Du utgir deg heller ikke for å være noe annet en du er. Mange gode egenskaper ligger i din personlighet.

Så over til deg, slik du har det nå. Du er kanskje litt selvopptatt for tiden, ikke negativt, men det har nok en sammenheng med din situasjon. Man skal få være litt selvopptatt når man går svanger. Problemet er at du kanskje dagdrømmer en del, slik at du ikke får med deg ting i dine omgivelser. Med dette mener jeg at du kanskje ikke slipper mannen din helt til, kanskje du ikke legger merke til omsorgen han prøver å vise deg? Kanskje mangler du litt motivasjon for tiden, men det kan jo også ha sammenheng med formen og graviditeten?

For øvrig har du gode hensikter med det du gjør, og du like de enkle gledene som et barn kanskje gir deg. Du tilbringer tid med barn nå og du blir tatt vare på. Du føler deg egentlig utrolig lykkelig for tiden. Fra Tidligere opplevelser, der du har måttet foreta valg, eller du har vært redd for å handle, skal du ta med deg erfaringer som du kan bruke i framtiden. Dette kortet handler også om at du har satt opp en barriere, slik at andre ikke når helt inn på en måte.. Prøv å åpne deg litt mer for dine nærmeste. Neste kortet sier også noe om den gode følelsen du egentlig sitter med nå. Du er virkelig lykkelig. På kortet ser jeg to voksne som holder rundt hverandre og to barn som danser av glede. Et fint positivt kort. Men er du i krig med deg selv på noen måte, sier kortet at du skal finne fred med deg selv og kjenne på denne dype gode følelsen familien gir deg. Neste kortet handler om at du nå er på vei i en ny fase, og at du ikke helt vet hvordan ting blir. Erfaringsmessig vil jeg anta at når det neste barnet kommer faller ting mer på plass. Det er stor forskjell på nr 1 og nr 2 i rekken. Familien blir komplett på en måte, her har du ingen ting å frykte, bare gled deg. Også dette kortet symboliserer livsglede og at du skal stole på at ting ordner seg. Så kommer vi over til noe som er med på å stangnere din utvikling eller situasjon om du vil(mener ikke barnet du bærer, bare så det er sagt) Du er redd for problemer og du er redd for hindringer i din vei, men ikke mist motet av en liten nedtur. Ofte når vi er i gode perioder, tenker vi… hva kommer nå? Er det virkelig mulig at jeg kan ha det så bra, uten at det blir et eller annet kaos som ødelegger lykke. Fortvil ikke… Det er normale tanker, og jo man kan være lykkelig leeenge.

Du er omgitt av et ønske om å eie… noen vil eie deg, eller du vil eie noen eller noe. Kanskje er det en tid hvor økonomien ikke er helt på topp og dette gir bekymringer?

Videre er det ting du bør tenke på, blir ting litt vanskelig så vit at grunnmuren står der og den er det bare å bygge videre på, kanskje er det på tide å bryte fasaden, innse en sannhet eller søke svar på ting du lurer på? Ikke vær for stolt, hvis du trenger hjelp til noe. Så til slutt resultatet.. hva venter deg.. Du blir sikker og du viser en sterk karakter, når det står om, utnytt de fordeler som måtte komme i din vei. Du skal også motstå press fra andre. På utfallskort får jeg også opp stavesset som sier noe om at du må være kreativ og ha tro på deg selv. Du kommer nok opp med gode løsninger når det gjelder. Kortet er også et symbol på muligheter. Men når jeg spår kjønn, så er dette guttekortet da, men nå handlet jo ikke dette legget om svangerskapet, kun generelt. Siste utfallskort viser at du vil bli tatt vare på og at det blir bedre tider økonomisk. Du kan kjøpe det dere trenger.

Lykke til, og tilbakemelding mottas med takk Glemte å si at bunnkortet i stokken på ditt legg var "de elskende" å det kan si noe om å gifte seg eller knytte bånd.... siden du også spurte om dette. Men tid er vanskelig å si noe om da, bare så det er sagt. Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308176-hei-meg35-igjen/#findComment-7309765
Del på andre sider

Annonse

tusen millioner takk...

kjente meg igjen som person, jeg er en veldig ærlig person. og liker at andre også er d med meg, hatt mange komplikter der folk har ljugd til meg. og jeg utgir meg alltid for å være den jeg er...

så til d med motgagn, d kan være utdanninga mi. dette svangerskapet var ikke planlagt, dvs jeg hadde tro på å bli ferdig som spl student, da jeg går 2 året, kun 1 år igjen..men må nå gå ut i permisjon. elsker å jobbe med mennesker:)dette har vi har vi hatt litt problem med, siden økonomien vår ikke er den beste, da jeg er den som studerer. men jeg har tjent opp penger så jeg vet de vil komme til gode...men vi har funnet ut at dette barnet kan også gjøre oss lykkelig som første mann..så vi velger å forsøke:)

ellers er vi på hus kjøpsjakt..vi vil eie vårt eget..kan jo ha noe med det å gjøre.

ellers hatt en tøffoppvekst som jeg har lært masse av..noe sliter jeg med enda mens noe har jeg med meg. er blitt en mye mer åpen person, den siste tiden. dette har resultert i gode venner...:)

mye som kan stemme...blir litt ivrig..kan hende jeg dagdrømer..hehe, omdagen plages jeg mye med kvalme, så motivasjonen er ikke der. syk fra praksis, men vet jeg skal klare den.

rart du fikk gutt nå..jeg har jo en gutt fra før. samboeren er sikker pp at jeg f¨r en gutt nå også. vi er en søsken flokk på 4 jenter, så pappa mener d er på tide med flere gutter. jeg selv kunne tenke med ei jente:)

men har vært på Ul forrige uke, der så vi bare en..kan dette være en feil? har hatt rare drømmer om tvillinger..men:)hehe

nok engang tusen takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308176-hei-meg35-igjen/#findComment-7310638
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldingen, setter utrolig pris på det. Det er ikke alle skjønner du som tar seg det bryet som en gang å si takk. Det å legge kort på noen krever både tid og energi, så det å få en så konkret tilbakemelding som du ga gjør godt. Over til det med utdannelsen din, og det at dette ikke var planlagt... Er det noen tidspunkt som passer bedre tror du? hehe, nei det var nok akkurat nå du skulle bli gravid:) Fødselsstipend fra lånekassen får du jo også, når du føder i juni/juli og det hjelper vel litt på veien vil jeg tro? (er student selv skjønner du)

Om ultralyden kunne ha oversett en liten venn, er ikke godt å si, men jeg gleder meg masse til å se hva resultatet blir

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308176-hei-meg35-igjen/#findComment-7310822
Del på andre sider

skulle bare mangle med tilbake melding. følte d var mye som stemte. jeg har nemmlig hatt et opphold tidligere i studiene, da jeg fikk minsten. han var hller ikke planlagt, fruktbar jeg. men anyway..de valgene jeg tok da kom gått med når jeg skulle velge nå..:)

om du kjeder deg endag kan du godt få spå gutten min også..spent på fremtiden hans:)

han er vfødt 160904..

hører av meg jeg. er du inne på 2 trimester du nå kanskje?

jeg skal hvertfall vite kjønn når den tid kommer:)

ha ei strålende helg...og nok engang, tusen takk..vet d ligger masse arbeid bak:)

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308176-hei-meg35-igjen/#findComment-7311856
Del på andre sider

hei igjen..

d med intensjoner stemmmr også..har safgt rett ut til folk noen ganger da jeg har kjent på kroppen at noe ikke stemmer og jeg har hatt rett. har dessuten, mye sanndrømte drømmer...d er fakta:) rart...er nok litt åpen for mye..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308176-hei-meg35-igjen/#findComment-7311884
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...