Gå til innhold

Noen fler med termin rundt den 22.juli....


snehvit77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg har ikke fått plass der enda... men jeg håper veldig.Var der for ca 2 år siden da jeg fødde sønnen min.

Vet det er fryktelig vanskelig å komme gjennom nåløyet der... Hørte snakk om at de måtte avvise rundt 1000 fødende i året...

Håper håper håper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Jeg har termin 20 juli, men har rett og slett ikke klarte å bestemt meg for Ullevål, eller Riksen....aargh !!..........Har legetime 19 des. og skal søke da. Er det noen spesiell grunn til at du valgte Riksen ? (:

P.S Hvor mange uker er du på vei ? Var på ul. i går og da ble den lille målt til 6 + 6, dvs. at jeg er 9 + 0 i dag, og det skjønner jeg ikke, mener selv det er en uke mindre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 22.juni og er da 11+3 ... :) Jeg er i Trondheim og har nok ikke så mye valg når det gjelder sykehus...hvis jeg ikke vil dra mange mange mil da. Men nå er vi jo så heldig at vi har en splitter ny mor-barn-klinikk på St.Olavs Hospital, med det man måtte ønske seg av smertelindring og fantastisk nye og fine lokaler med tipp-topp utstyr! Så jeg er vel ikke så veldig i tvil når det gjelder sykehusvalg :)

 

Masse lykke til med den lille, alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...