Sommerfugler Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Allerede i uke 29! Dette går utrolig fort, litt skummelt at det nærmer seg fødsel snart... Jeg begynner å bli stor og tung og jobber for tiden i dobbelt stilling pga sykdom, så jeg er ganske sliten og har begynt å få endel "vondter". Er det noen som har funnet noe mirakelmiddel mot halsbrann, forresten? Jeg knasker mandler og Lovehearts, og de funker ganske bra, men effekten holder ikke særlig lenge... Fikk Aflurax på apoteket, men de er fæle!! Skal forresten føde i Tønsberg når den tid kommer - er det andre her som skal dit?
rødhette* Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Velkommen hit Ikke plaget med halsbrann, så ingen erfaring der gitt.. Men har hørt flere nevne gaviscon (eller noe sånt) som bøtemiddel mot halsbarnn.
selma07 og engel Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Velkommen hit! Aflurax smaker pyton, men er det som jeg synes hjelper best!
NåKommerGutten Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Kommer jeg også! For noe herk med halsbrann. Syns også at Aflurax smaker pyton, men syns alternativene er værre!!! Gaviscon skummer i munnen, fysj. Har veldig god effekt av Aflurax. Melk skal visst virke det også. Lykke til videre!
Sommerfugler Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2006 Takk Jaja, må man, så må man - alternativet er jo å ikke bruke noe, og det er HELT uaktuelt, da kan jeg glemme alt som heter søvn
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Hei og velkommen hit. Har desverre ikke noen råd mot halsbrann, sliter med det selv.
Jonas-mamma'n Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 hei,og velkommen etter...har bare vært her en liten uke selv:) jeg har så vidt begynt å stifte bekjentskap m halsbrann,men det er ikke så problematisk enda at jeg har gått til innkjøp av tabletter...den tid,den sorg:) men det kan vel skje fortere enn jeg er forberedt på..hehe:) lykke til videre i svangerskapet, og kanskje du bør begynne å ta hensyn til vondtene dine snart...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå