Gå til innhold

Eggløsning eller ei...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man kan undersøke om man i det hele tatt har eggløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med eggløsningtest

kan bestilles på billige tester.no eller kjøpes på apotek.....

du kan også sjekke sekretet, hvis du har eggløsning så får du EL-slim...d er blankt gjennomsiktig og veldig seigt, likner på d slimet man får når man er seksuellt opphissa

...kan strekkes alt fra 1-5 cm, alt etter hvor bra kvaliteten er.....

du kan også sjekke livmortappen, der e høyt plassert, myk og har et hull i seg når man har el..

sjekk ut på pernille.info

Skrevet

Legen kan også sjekke, men jeg vet ike heløt hvordan det foregår. Du kan jo høre med legen hvis du mistenker at du ikke her el

Skrevet

Temping og El-slim og EL-tester gir indikasjoner på om du har EL, men det er kun en blodprøve hos legen som kan fastslå om du faktisk har hatt EL. Den tas ca. 6 dager etter forventet EL.

Skrevet

Ja, legen kan ta blodprøve på dag 21-22 i syklusen. Se for øvrig blodprøveinnlegg jeg nettopp la inn.

Jeg brukte flere pakker med CB digital EL-tester sist måned, uten å få smilefjes. Men blodprøvene denne måned viste visst normalt. Så jeg vet ikke om jeg bare har EL annenhver måned, eller om jeg har det hver måned og CB ikke plukket det opp, eller om jeg ikke hadde EL den måneden jeg tok disse testene fordi jeg tenkte for mye på det!!? (går det an?)

Slim, temp osv har jeg ikke orket å styre med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...