Gå til innhold

Nå har jeg skrubbet og vasket !

Anbefalte innlegg

Nå har jeg støvsuget og vasket ned hele leiligheten, og har tenkt meg en tur til butikken for en skikkelig kosehandel med masse snadder til helgen. Syns absolutt dette bør sette igang fødsel, er jo dødssliten... Hadde vært perfekt med fødsel nå, før mannen min rekker å rote til leiligheten igjen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7308033-n%C3%A5-har-jeg-skrubbet-og-vasket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.......... ja veldig greit med strøken leilighet når man kommer hjem fra føden igjen:))))

Du får handle inn det obligatoriske til helgen du da.... hvitløk, chili, annanas, kanel og rømme.....

Er det ikke det det går i om dagen da:))))?????

hihi....

Sku ønska æ klart å vær så flenk... men har nu smårydda ulitt i dag og bynnt å ta frem adventspynten.... tar liksom ett og ett bord, etc. i slengen også en laaang pause....

Men sambo e nu flenk å styra å rydda i benka og skap på kjøkkenet :D

Annonse

Hehe :) så flink du er!!!!

Holder på jeg også nå, for jeg vil pynte til jul i kveld :-) så nå har jeg rydda alt, skal nå bare vake bad og tørke støv - så får mannen min vaske gulv- så er vi ferdig :))))

Forresten, tror dere ikke hunden min fikk løpetid i dag da- arrrg- det er så yæck, så nå går hun rundt med truse og skjems ;) stakkars... ikke greit m mensen, lenge siden noen her i huset hadde det nå ;)

Typisk med løpetid akkurat da man har kjempeproblemer med å bøye seg ned og vaske opp alle skvettene! Hunden min er sterilisert og har heldigvis ikke løpetid, men med det drittværet som er om dagen så blir hun jo superskitten hver gang vi er på tur og da ser det jo ikke ut her hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...