Gå til innhold

Skremmende opplevelse i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag morges blødde jeg.. Først 4-5 papirtørkk med ferskt blod, og deretter ett levret flak. Jeg har en historie med små-blødninger, både i dette og det forrige svangerskapet, men jeg har aldri blødd så mye som i dag. Tok til og med på meg bind for sikkerhetsskyld! Ringte føden med hjertet i halsen og fikk komme rett ned på Gynekologisk poliklinikk, og fikk en undersøkelse..

Heldigvis var alt som det skulle, og det var "bare" lett-blødende slimhinner (nok en gang). Liten bonus var ett lite UL-bilde av knøttet, og nok en forsikring om at alt sto bra til der inne!

Stakars mannen min, først gråt jeg på telefon av redsel, og etter UL så gråt jeg av lettelse.. Sikkert ikke så greit å være ute på reise med gravid kone hjemme heller ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingen god opplevelse det der kan jeg tenke meg. Var godt det stod bra til med den lille da!

Mannen din tåler nok litt gråt. Han skal jo være der for deg selv om han ikke er hjemme. Kanskje han synes det er bra du henvender deg til ham når det er noe, istedet for noen andre? Så blir han samtidig mer inkludert i hva som skjer å får ta del i dine sorger å gleder selv om han ikke fysisk er tilstede.

Skrevet

Så godt at alt var i orden da..

Hadde selv hjertet i halsen flere ganger da jeg gikk gravid med min datter (1 1/2 nå). Det er tøft når man ikke kan gjøre/styre noe selv..

Skrevet

Joda, han vil gjerne være der for meg, og derfor får han så dårlig samvittighet av å være langt borte når jeg har det vondt ;-) -Vet at han ikke liker å reise, og jeg har en tendens til å ikke gjøre det lettere for han.. Han kommer hjem i kveld, så da skal han få holde rundt meg og trøste litt på etterskudd :-)

Skrevet

Ja.. Så tidlig i svangerskapet så er det ingenting å gjøre dersom ting skulle begynne å gå galt..

-Da jeg trodde jeg var i ferd med å miste tenkte jeg mye på hvordan man forteller en sånn nyhet til kollegaer, venner og familie, og ikke minst til tassen på 2 år som har laget plass til babyen i den gamle baby-sengen hans, og som stadig vekk skal opp på fanget og kose babyen.. Det ville nesten vært det værste

-Håper virkelig jeg og alle andre her inne slipper sånne ubehagelige og skremmende opplevelser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...