chrika Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 har vært hos tannlegen!mista ei fylling i ei tann for altfor-lenge-sia,og i natt hadde jeg sånn tannverk at jeg ikke fikk sove noe nesten.... så jeg fikk meg en akutt-time!hater tannleger... holder på å svime av når de setter sprøyta!kansje egentlig sprøyta jeg hater mest! ...å lur som jeg er spiste jeg ikke før jeg dro,så jeg blir nok utsulta før bedøvelsen er borte!!! så vet dere det...
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Uff... føler med deg... Har skikkelig tannlegeskrekk selv, så burde vel egentlig vært hos tannlegen litt oftere, men drøyer og drøyer besøkene... *trøsteklem*
chrika Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 takkk....skal aldri mere utsette et tannlegebesøk i allefall,det blir bare værre da.Jeg må tilbake over nyttår og rotfylle... da dør jeg nok hos den jæ%&=§#.. tannlegen!! eneste pluss da blir at jeg har ingen baby som trykker på når jag ligger der i stolen,så pustinga går lettere da!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå