rødhette* Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Herregud, som tida flyr... Synes nettopp jeg skifta uke, og at jeg nettopp tok magebilde (tar det hver uke). Men idag er det jammen på tide å ta nye magebilder, og imorra er det jammen på tide å skifte uke igjen... Ukene flyr avgårde fra meg! Bare 6 uker til termin nå... føles fortsatt som det er lenge til, men må vel innse at jeg faktisk skal bli mamma SNART!!! Grugleder meg... hehe
LisaColli Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 hehe, helt enig..! det føles fremdeles så fjernt.. men i teorien kan jo ting skje når som helst! gleder meg kjempemye, men så kommer tankene, jeg kan jo nesten ingenting om småbarn! iiik.. men sånn er det vel for alle første gangen ;o)
Bellen Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har det akkurat på samme måte. I dag er det nøyaktig 6 uker igjen til termin og de siste ukene har bare fløyet av gårde! Jeg satt akkurat og regnet på det og det er 11 dager igjen på jobb før jeg skal ut i permisjon, helt utrolig. Tror ikke tiden går noe saktere nå frem til jul heller! Fødsel og mammastatus har vært så fjernt at jeg ikke har tenkt så mye på det, men det er jo ikke lange stunden igjen nå
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Ja...Skikkelig synd på deg gitt....
rødhette* Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2006 hahaha det er godt og skummelt at tida går så fort!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Det har faktisk ikke gått så sakte i dag for min del,men nå har jeg begynt å lese Narnia,og fullfører julekortene og alt sånn. Så da regner jeg med at de neste 24 dagene kommer til å gå litt fortere enn de som har vært i det siste
Labbetøs Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Snart? Jeg forstår ikke helt hva du mener. Jeg har 4 uker igjenn, og det er jo KJEMPELENGE til det er tid for fødsel. Et hav av tid å gjøre ting på. Masse med dager å nyte gravidtilværelsen på. Eller er det jeg som ikke henger helt med? Fire uker... Det er jo... ...oi... ...fir.. HJELP! FIRE UKER, DET ER JO FIRE UKER DET!!!! Herregud. Det går jo mot fødsel!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå