Gå til innhold

Da har vi vært på "visning" på jobben...


-carina-

Anbefalte innlegg

Jepp, hadde enda ikke fått somlet meg på jobben for å vise frem gutten! Siden vi nå er uten vann (etter en mindre vellykket kjøkkenoppussing), passet det så fint å dra på jobben for å få seg en dusj. Og da kunne jeg jo benytte anledningen til å vise frem gutten også! Han oppførte seg pent, han!

 

Kjipe på min jobb er at det er så stor utskifting av ansatte. Og så jobber jeg turnus, så den gjengen jeg jobbet med hadde tydeligvis ikke jobbedag i dag... Men så da et par kjente fjes, og så kan de da bringe videre at jeg har gjort "plikten" min... :o)

 

Godt å tenke på at det enda er leeenge til jeg skal tilbake!

(Men tiden går fort...)

 

Har dere andre vært innom gammel-jobben og vist frem deres enda, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært innom jobben mange ganger....første gangen bare noen dager etter at vi hadde kommet hjem fra sykehuset. :) Har så hyggelige kollegaer, så det er alltid stas å dra innom på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi har vært innom jobben min 3 ganger etter at ho kom te verden, er så koselig å vise ho frem te alle barna i barnehagen og mine kollegaer.. veldig stas, var på besøk der i går. da fikk mia være me på samlingstund sammen me barna, d va veldi koselig, når vi sang om ho mia så smilte ho så fint. arti opplevelse:O) trur nok ikke d blir flere besøk før jul.. heldigvis enda ei stund igjen før æ skal ut i jobb igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gjordt det ennå...tenkt på det mange ganger, men det har vært så mye utskiftninger siden jeg ble sykemeldt, så vet liksom ikke hvor mange det er igjen der som jeg kjenner (er jo snart et år siden jeg var på jobb sist...)

Men har nå hatt en kollega på besøk, så hun har nok formidlet noen bilder til de som jeg kjenner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...