Gå til innhold

Noen som venter nr 4 eller 5 her inne???

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 4, er veldig ambivalent i følelsene. Har vanvittige humørsvingninger og er forferdelig mye kvalm og sliten. Har 3 jenter fra før på 8, 5 og 3 år. Er en del alene fordi jeg har en mann som reiser mye. Jobber 60%.

Hvordan er det for dere andre som har mange skudd på stammen? Er det noen slitne jenter her, eller er jeg litt i overkant sytete?

Har flere ganger tenkt tanken på at "dette går ikke".....svangerskapene mine er harde (bruker å være dårlig i ca7-8 mnd...)og så har jeg 3 barn fra før som også skal ha en mamma som fungerer i 9 mnd....

Prøver selvfølgelig å se framover, men det er ikke lett for tiden......

Uke 9 nå.

Er det noen med meg, eller er alle bare overlykkelige???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7307622-noen-som-venter-nr-4-eller-5-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke den eneste :o)

jeg venter mitt 4 skudd også :-) formen er gudsjelov bra... litt småkvalm bare, men lunta har blitt en smule kortere om dagen!

Mine er 7 og 4,5 og 22 mnd... og den mellomste er en skikkelig høyt og laft gutt med mye turbo... og den minste er jo som barn flest i den alderen:-) utforske og ordne alt!

Jeg går jo BARE hjemme så det er jo ikke grun til å være sliten (hvis du spør mannen i huset)

Innimellom tenker jeg orker jeg en til å følge opp med idrett, hobby og fritid, skole og barnehage...

Men nå er det stopp etter denna, har vurdert sterilisering av meg selv! ;-)

Vi biter tenna sammen å kommer oss igjennom detta og, når vi tilslutt har nurket i armene så er alt perfekt skal du se... selv om vi blir litt mere slitene når hverdagen innhenter oss, vi overlever det å...

Stå på og lykke til.

*klem*

Det var gode ord å høre! Det er godt å snakke med "likesinnede", det er igrunnen lettere å sette seg inn i situasjonen når det nesten er likt....

Ja, skal bite tennene hardt sammen denne gangen. Absolutt sistemann her også, skal få gubben til å klippe tråden tenkte jeg. Det er et mye enklere inngrep enn å sterilisere damer. Tror også jeg må ha spiralen (hormon) for å være bombesikker....Det er fint å slippe mensen oxo....(Har hørt om flere "ulykker" etter misslykka sterilisering på menn....)

Hvor kommer du fra og hvor gammel er du? Termin?

Skal prøve å overleve best mulig, denne dagen er faktisk ikke så værst!!!

Lykke til videre og stå på til deg også!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...