Gå til innhold

Noen andre med erfaring fra homeopati under svangerskap

Anbefalte innlegg

Hei Jenter!

Tenkte jeg skulle høre med dere om dere har noen erfaring med homeopati under svnagerskapet. Har noen av dere hørt noe om det. Er det slik at vi ikke kan ta homeopatiske medisner også under svangerskapet. Er litt i tvil derfor dette innlegget.

Håper på svar.

Lykke til videre alle sammen!!

Klem

Fortsetter under...

Hei !

Jeg har gått, og går til homeopat fortsatt, nå pga. kvalme. Har en veldig god en som jeg føler jeg kan stole på. Dette er folk med, på tross av det mange tror,mange års utdannelse og praksis, for virkelig å "skjønne" hvordan kroppen fungerer litt utenfor skolemedinsk forståelse. Alle homeoptamidler er basert på urter. Har fått for både å bedre binyrene mine ( viktig ift. graviditet ), styrke syklusen og slimhinna i livmora. To måneder etter at jeg startet med sistnevnte, ble jeg gravid ! (: Nå får jeg akupunktur ( også fått tidligere med svært gode resultater ) og midler mot kvalmen. Etter to dager kjenner jeg at det hjelper, takk og pris. I følge min homeopat er det helt ufarlig å få behandling hos dem, da de behandler det som er et prooblem ved å "hjelpe" kroppen i å hjelpe seg selv, å gi den flere "puff", liksom. De "leser" kroppen din f.eks. gjennom en iris-analyse.

De holder seg uansett langt unna midle en ikke skal bruke når en er gravid. Og de har stor kjennskap i andre ting i samfunnet, f.eks. mat o.l. en også bør holde seg unna ved en graviditet, eller når en forsøker å bli gravid. En homeopat behandler hver enkelt individ helt indibiduelt, siden man faktisk har en unik kropp og fysiologi, i motsetning til f. eks. en lege. Men jeg sier ikke at du skal bytte ut legen din med en homeopat, for min del har en kombinasjon av begge funket bra. Lykke til ! (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...