Gå til innhold

Tips om julepynt !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare tips dere om at der har masse fin juletrepynt på Åhlens nå !

Gikk litt små-amokk med sølvkuler og gipspynt og engler, gitt :-)

Bra priser også - stortsett 15-40 kr pr stk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at jeg må holde meg unna der da! ;0) Har så enormt mye julepynt, men blir så lett frista. Det er jo så mye lekkert å finne hvert år! Og så får man gjerne litt i julegave også... Har mange kasser på kvisten, og kan rett og slett ikke ta fram alt. Da ville det sett ut her!

Skrevet

JEG VET

helt nydelige saker bling bling bling

har kjøpt den glitterglasskula som står på gullben m maria og jesusbarnet (deter egentlig lille jenta vår som ligger i armene mine inni der hehe) og den spiller musikk..

det blir julepynten i år

+ stjernelys hengende i kjøkkenvinduet fra ikea

og god jul håndkler på bad og do

satser på mer til neste år..!

Skrevet

hihi.. må si som venter nr 2 at æ har nok fra før å må hold mæ unna sånner butikka ;D Bra at æ e i så dårli form at æ ikke kommer mæ i butikka længer... ikke så ille at det ikke e godt førr nåkka... hihi....

Har nu fått adventsstjerna, vindusstaken, lilla duk på to bord og nån engla og adventslysestaken på bordet... har tv-kroken igjen + at æ må tørk litt støv hær og der sånn at æ får plassert ut en del engla :D

Sambo har vært kjæmpe flenk og rydda å styra på kjøkkenet i heile dag... inni settebænken etc. som det ikke har vært rydda på evigheta :D Så kan hend det bi jul hær også ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...