selma07 og engel Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Var på kontroll hos jordmor på onsdag, og fikk vite at alt er fin med lillejenta der inne! Hun vokser som hun skal, og er snart to kg... Tenk det at vi har en baby i magen!! Fikk kjenne hodet, rumpa, ryggen, beina. Mamma var med på kontrollen, og kunne kjenne hun også! Jeg synes bare det er så utrolig at det er et snart ferdig lite menneske der inne!! Fantastisk!! Gleder meg mer og mer til fødselen, og til å møte den lille!! En liten lykketråd!! Ha en fin dag!
Tirilill Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 jepp jepp...helt sinnsykt..tror fortsatt ikke helt på at det er et ordentlig menneske der inne...får vel sjokk da jeg endelig har født...hehe JØSS ett mennesker!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Ja, synes også det var litt mer uvirkelig da jeg gikk gravid med førstemann, men denne gangen er det ikke sååå merkelig at det er en baby i magen. Denne babyen oppfører seg annerledes enn storebroren sin i magen, så litt nytt er det jo... Hun f.eks. presser veldig på blæren min, mens det gjorde aldri sønnen min. I tillegg har hun flyttet seg fra sete til hodeleie og tilbake igjen flere ganger, mens sønnen min lå i sete frem til ca uke 36 før han endelig snudde seg til hodeleie.
chrika Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 ja det er egentlig ganske utrolig at det er et helt lite menneske inni der...et som vi har laga sjøl liksom:)) var mere uvirkelig for meg også med førstemann,men fortsatt like fantastisk!! min(som jeg ikke vet hvilket kjønn er) har ligget med hode ned leeenge,så jeg går bare ut ifra at den ikke har tenkt til å snu noe på seg nå....har 5 uker igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå