Gå til innhold

Oktober: Vond avføring


cat&amalie

Anbefalte innlegg

Har ei lita jente på 1 mnd. Når hun har avføring, så ligger hun å presser noe vanvittig. Hun blir helt rød i fjeset og ser ut som hun har skikkelig vondt. Av og til kommer det noe i bleien og av og til ikke. Til slutt begynner hun ofte å skrike. Hun kan ligge å presse i opp til en halv time. Hun har ikke forstoppelse, for vi skifter bleie med avføring 5-10 ganger i døgnet. Hun får en flaske mme om kvelden. Kan dette ha noe å si? Spurte på helsestasjonen og de mente at det var vanlig å presse, men sånn som hun ligger syns jeg virker litt skummelt. Blir så bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vesla her ligger også å presser, ikke hele tiden, men spesielt på kveld og nattestid. Jeg prøver å få henne til å rape for jeg tror hun har luft i magen.

Hun roer seg ofte ned når jeg stryker henne på magen ( i sirkler med klokka...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper nesten at det er mest luft som gjør at hun blir så rød siden du sier hun har mange bæsjebleier i døgnet og det ikke alltid kommer noe bæsj...... Vondt med mageknip/luft.... Tulla mi presser slik ved puppen og av og til, når jeg da tar hun opp og vender hun litt kommer det som regel en god rap og da kan hun puppe videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...