Gå til innhold

Flere som er små uggen nå mot slutten??

Anbefalte innlegg

Føler meg ikke i noe bra form. Alt på kontrollen var fint, men føler meg slapp, trøtt(har lavt jern da, vet det) Har til tider hodeverk og svetter veldig.Syntes fremdeles det er tungt å puste selv om jenta er langt nedi bekkenet.

Avskyr diverse matlukter og er til tider kvalm. i tilegg så våknet jeg i dag med vond hals. Det var sytinga jenter. Håper ikke jeg går i fødsel med denne formen.

Fortsetter under...

føler meg oxo i dårlig form, heldigvis har forkjølelsen gått over da:) så er bare litt snørrete.. hehe.. men er masse kvalm og har mistet matlysten.. hadde gått ned 1.5 kg på kontrollen i går... svetter gjør jeg bare om nettene oxo inni hendene (det er så ekkelt)

du må ha god bedring så sakl du se at du blir bedre når fødselen starter:)

klem

Jeg slenger meg på med litt syting. I dag er formen på en all time low.. Halsbrann til tusen, kvalm, stiv i de vannfylte bena, tungpustet... U name it.

Blæh, vil bare bli ferdig med å være gravid nå, og møte den lille prinsen i magen. Han har forøvrig vært bajas i magen i dag, og det har sikkert ikke hjulpet på halsbrannen. Men det er nok lenge til jeg får det, ja. 29 dager igjen til termin.

Ønsker deg en bedre dag :)

Æ e vældi mye kvalm og har hatt en del hauverk i det siste... men i dag e i det minste hodet bra ;D Slit verkeli med å få i mæ mat på morran... men i natt spist æ en banan og da gikk det faktisk lettere med frokostn... Tungpusta og slapp og vannvitti slitn e æ å... vil så gjerne ha ut denne ungen nu ;D Men e vel ikke aleina om det...

Håpa formen bi bedre førr oss alle... og bra det ikke e bærre æ som syt ;D hihi

Klem

Annonse

Litt "godt" å lese at det ikke bare er meg som ikke er helt frisk.

Vet jeg har sytet en del her innen de siste 2ukene,men er fortsatt ikke kvitt væske samlingen jeg har i øret(som har gjort meg nesten døv) pga virusinfeksjon i kroppen:-(

Er såååå slitsomt!!!!

I tillegg svetter jeg som 10menn og hoster som bare det.

Samboer morer seg forøvrig veldig over at jeg nesten ikke hører...godt det er godt for noe;-)

God bedrings klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...