Gå til innhold

Hjelp ang pumping.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være borte fra babyen min på 4 uker i ca 8 timer for første gang og lurer på hvor mye melk jeg trenger til hvert måltid. Hun vil spise ca 2 måltider i den perioden. Kan komme hjem for å amme henne på 10 min dersom det ikke er nok, men jeg lurer på deres erfaringer ang mengde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gav den 4 uker gamle jenta mi 80 ml til vanlig måltid og 100 ml til kveldsmåltid her om dagen. Dette regulerte hun selv, virket veldig mett og fornøyd da. Babyen til venninnen min spiste også denne mengden når hun var 4 uker.

Skrevet

Hei Reddik!

Koselig å se damer fra novemberklubben her inne:-) Gratulerer med jenta di også!

Tusen takk for svar, det var til stor hjelp. Bruker den samme malen som deg jeg da og blir hun mett før så blir hun mett.

Skrevet

takk, takk :-) Ja, jeg blir så glad når jeg ser noen kjente nick! Tenk, nå er det virkelig begynt, vi har flyttet fra bim til dib! Hihi :-)

Lykke til med flaska, det går nok strålende. Som du sier: blir hun mett før så blir hun mett :-)

Skrevet

jenta mi drikker fra 100-160 ml morsmelk pr måltid... hun er 4 uuker hun også.... Tror det kommer veldig an på størrelsen.

Noen har gitt meg regnestykket: 150 ml X vekt i kg / antall måltider.

På min blir det da (150X4,9)/6=122,5 ml pr måltid

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...