Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 3 uker og i dag la jeg merke til blod i avføringen hennes da jeg skiftet bleie... Var ikke mye, men såg det liksom...

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir du henne mme aå hun er hard i magen???

Uansett så er ikke slimhinnene til disse små så godt utviklet enda, så dem kan lett blø littegranne.

Men jeg ville bare ringt HS å hørt jeg, så du får slappet av :D

Gjest -lilly-
Skrevet

Har opplevd dette selv med min sønn. Var det ferskt blod, eller størkna svart blod?

Skrevet

Var det sånn ordentlig blod liksom? Hvis det er orange så er det bare salter fra nyrene.

Skrevet

Det kan være en rift ytterst i tarmen, og det er ikke farlig, men jeg ville har ringt helsestasjonen og spurt om råd. Vår helsesøster har sagt at vi bare må ta kontakt om vi lurer på noe, de skal være et såkalt lavterskeltilbud. Nylig ringte jeg HS pga en sak jeg lurte på, og hun anbefalte meg å ta kontakt med lege. Da var jeg glad for at jeg ringte henne.

Skrevet

Ja hun får kun MME ettersom melken min aldri kom skikkelig . Noen dager når hun har bæsjet/ presset har det også vert tydelig hun har hatt vondt og hun har skreket.

Da har avføringen vært veldig hard/ klumpete.

Men idag var den helt normal (ganske bløt). Blodet var friskt- rødt. Ikke størknet eller "gammelt"

Gjest -lilly-
Skrevet

Hvis blodet er friskt er det antagelig en rift i endetarmen ja. Og som du sier så har hun oxo hatt hard avføring, og da kan det fort skje......

Men hvis du er urolig, så ring hs/lege.....

Skrevet

vår hadde blod i avføringen som følge av melkeallergi (kumelk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...