kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Las i innlegg nedenfor at mannen din har dårlig sæd, at du blir gravid men det er ikke levedyktig? Da har nok våre menn noe av det samme? For jeg har og vært gravid... mannen min har formange rundceller og har tatt antibiotika...hva med din?
Emma*den lykkelige venter Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Hei du Vi har blitt gravid spontant 2 ganger, men mistet. Jeg har etter dette også fjernet en eggleder og den andre er tett så vi må ha prøverør uansett. Mannens sæd har ikke blitt utredet, lurer litt på om vi skal kontakte dr Purvis hvis ikke dette prøverørsforsøket vi er oppi nå går bra. Har testet sædens hans 6-7 ganger på de siste to åra, og det er ikke store variasjonene. Dere har jo noen pp bak dere så , så sikkert lurt å bare søke prøverør så er det gjort. Tiden flyr og ventetiden på prøverør er lang. Har mannen din vært hos Purvis siden han har tatt antibiotika? Jeg vet foressten ikke hva som feiler sæden til mannen min, men når vi så den i microskopet så var det ikke mange som svømte rett fram, stort sett så sto de å vibrerte eller svømte i ring. Manglet hale eller hadde to haler. Tragikomisk opplevelse å se på, men så lenge det er litt liv så er det HÅP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå