Gå til innhold

Hurra :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll hos legen idag, og babyen ligger med hodet ned :)

Så nå kan jeg puste lettet ut, og slippe bekymre meg for setefødsel. Legen mente at hodet lå så godt plassert at h*n ikke kommer til å snu seg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da :) At alt gikk som du ville :)

Skrevet

Så bra da!

Min lille gutt hadde vært flink og snudd seg med hodet ned sist jeg var hos legen i 33+3, og sa da at hodet var kommet så langt ned at han nok vanskelig skulle kunne vri seg ut av den posisjonen.

Likevel synes jeg at jeg kjenner spark og bevegelser på begge sider av magen, akkurat som om han ligger på tvers, så er spent på hva jordmor sier på kontroll om en uke :o)

Skrevet

Jeg kjenner mest spark på høyre side, men noen ganger på venstre side om natta. Men den ligger nok bare og vrir på beina da, sånn at hodet fortsatt er plassert ned :)

Skrevet

Jeg TROR egentlig at ungen min ligger med hodet ned jeg og,ettersom jeg bare kjenner spark i øverste del av magen,er ikke samme kraft bak bevegelsene som er lenger ned... *krysse fingrene og overbevise meg selv om det*

Men ungen kan vel snu seg rundt seg selv på en måte? (Oj så bra forklart...) Selv om hodet ligger ned hele tiden? Det trodde jeg....

Skrevet

Vil tro det... Så lenge det er nok plass, iallfall.

Skrevet

Jeg var på kontroll på onsdag og da hadde babyen min også snudd seg med hodet ned, men legen min sa til meg at hun ligger såpass bevegelig at det er fullt mulig hun snur seg flere ganger (er 33+3 i dag). Hun har snudd seg fra hode til sete og tilbake flere ganger allerede, så jeg er glad jeg skal til ul i slutten av uke 35 :o)

Skrevet

Det er første gang de har sagt h*n ligger med hodet ned, er 33+6 idag. Legen mente at hodet lå såpass godt plassert, såpass langt ned, at den kom til å bli værende slik..

Skal til jm igjen på kontroll om 2 uker, så satser på at gullet mitt ligger på samme måten da (selv om de sparkene opp mot ribbeina ikke er så behagelige...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...